Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Fable 2 og Gears of War 2, seffers. 100% mer enn Sony, som har Little Big Planet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Det er bedre å ha ingen løfter, altså? Greit. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Nettopp. Hva med Resistance 2? Hva er det som gir det eksistensgrunnlag? Jeg veit ikke. :(

Og Valkyria Chronicles er ikke Sony da vettu. Selv om det forhåpentligvis blir bra det også.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Så det er bare first party som teller? Men tredjepartsutviklere lager jo faktisk spill på PS3 uten å måtte bli kjøpt opp først.

Resistance 1 var kjempekos, trengte bare å gi det en sjanse, og det var verdt det. Nr 2 blir sikkert enda bedre, så jeg gleder meg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Så det er bare first party som teller? Men tredjepartsutviklere lager jo faktisk spill på PS3 uten å måtte bli kjøpt opp først.

Hahahah. :D Hva faen har det å si.

Resistance 1 var en kjempebøtte full av dritt, og da mener jeg ikke engang en sånn derre Large popcornbøtte, jeg snakke en sånn jævel man blander sement i. Det var rett og slett katastrofalt kjedelig, og fargepaletten fikk i tillegg spill som Gears of War til å framstå som Regnbue 2: Regnbue hardere. Drittkjedelig leveldesign, håpløs kontroller (nå skal det sies at dette er mye selve stikkas feil også, da), miljøer som, til tross for å være krigsherjede og istykkersprengt, framsto som statiske, triste og lite levende. Våpnene var selvfølgelig litt interesssante, om bare fordi Insomniacs gimmick er krampeoriginale våpen, men ikke særlig spennende å bruke. Mer snork enn en container med snorkler.

Resistance 2 ser faktisk litt tøft ut (se siste 1UP Show er mitt protip til alle som stiller seg tvilende etter det første spillet, da selvfølgelig med god grunn), men det er mest fordi det er en grense for hvor kjedelig et spill som har 8 player co-op kan bli, og fordi de inkorporerer litt sånn MMO-taktikker inn i det hele. Blir selvfølgelig ikke en dritt på Gears of War 2, men jeg holder et øye med det, kan du si.

Redigert: Det blir kanskje litt vel urettferdig gjort mot PS3 å telle tredjepartsspill? Da må vi legge til den overlegne versjonen av alle tredjepartsspill på X360 (med mindre vi har med Criterion å gjøre), pluss snop som Left 4 Dead og Red Alert 3 som er canna/utsatt til det uendelige på PS3.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#11
Du spilte selvfølgelig til de mer åpne brettene hvor du bl.a kjører liksom-warthog og er i chimera-installasjoner og sånt?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Jeg husker den dårlige kjerra, og litt av den derre kjipe alienarkitekturshizzen (dvs jeg husker at den var der), men ikke veldig mye mer enn det. Ville nok ikke tro jeg spilte mer enn halvveis, men du kan jo si det sånn at jeg ikke akkurat hadde håp for at det skulle ta seg opp noe særlig.
 

Endre

Ødela forumet
#14
Litt kjipt med en tom nyhetsboks på forsida, så jeg oppdaterte det første innlegget. Ta den, Thinaran! :eek:
 

oma

Village Drunk
#16
For min del så gleder jeg meg til Motorstorm; Pacific Rift til 3ern. Men bilspill teller vel ikke?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#17
Litt kjipt med en tom nyhetsboks på forsida, så jeg oppdaterte det første innlegget. Ta den, Thinaran! :eek:
Siden det er sånn at kun eksklusiver teller, så måtte jeg dessverre slette C&C og L4D. :(

Hvem faen leser forsida, egentlig?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
50% mer enn PS3 med andre ord.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#19
Resistance 2 ser faktisk litt tøft ut (se siste 1UP Show er mitt protip til alle som stiller seg tvilende etter det første spillet, da selvfølgelig med god grunn), men det er mest fordi det er en grense for hvor kjedelig et spill som har 8 player co-op kan bli, og fordi de inkorporerer litt sånn MMO-taktikker inn i det hele. Blir selvfølgelig ikke en dritt på Gears of War 2, men jeg holder et øye med det, kan du si.

Det minte meg ulovlig mye om Sven Co-Op modden til Half-Life :$
 

Jante

privileged CIS shitlord
#20
Og hva med Portal: Still Alive, som så langt jeg vet er bare confirmed til 360. (?)
Hvorfor betale for Still Alive når det bare er bundla ekstrakart folk på PC har hatt dritlenge? Kan ikke akkurat kalles en "ekslusiv" ting.