Hva ser du mest frem til på E3?

Så hva ser du frem til din tåpe!?

• Xbox 2/Xbox 360

Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS Online

• Playstation 3

• Nintendo Revolution (om den kommer)

• Battlefield 2 (PC)

• Dreamfall: The Longest Journey (PC)

• Perfect Dark Zero (Xbox2?)

• The Legend of Zelda (NGC)

• S.T.A.L.K.E.R. (PC)

• Soulcalibur III (PS2)

• F.E.A.R. (PC)

• Mario Kart DS (DS)

• Et annet spill

• En annen begivenhet

• Totalt antall stemmer
    0
Ifjor var det jo som kjent flust med storspill, iår kan vel kanskje kalles en liten tørkeperiode. Men til gjengjeld får vi 2 nye konsoller (kanskje 3), så det blir nok svært spennende lell.

Så hva ser dere frem til?

Jeg ser fram til den nye X-Box konsollen, men også ganske mye til F.E.A.R. også, så derfor stemte jeg F.E.A.R.

Jeg ser mest fram til Oblivion. Spillet ser ut til å fikse på det aller meste som var galt med Morrowind, og jeg håper og tror at dette spillet vil ta hele konseptet rollespill ett skritt videre. Pangea demoen er jo mildt sagt imponerende, og jeg regner med at selve spillet vil være enda råere.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Om Ninty sier noe om Revolution.

Jeg driter i info om neste Zelda, jeg vet allerede at jeg skal ha det.

Opprinnelig skrevet av Neocon@20.04.2005, 15.17
Helt klart Playstation 3!
209076​
Siden det var så klart ... kunne du tenke deg å forklare hvorfor?

---

Jeg ser forresten aller mest fram til å se Nintendo Revolution i aksjon. Om de viser selve konsollen eller ikke bryr meg lite, så lenge vi får se hva Revolution har å by på - hva som blir så revolusjonerende og genialt med den. Med tanke at den faktisk heter «Nintendo Revolution», og at Nintendo lover så mye nytt innen spillbransjen, så ser jeg mest fram til dette på E3. Den ser ut til å skulle skille seg noe ut fra PS3 og XBox 360, og det er det som gjør den så spennende.

Ellers ser jeg veldig mye fram til Perfect Dark Zero, rett og slett fordi jeg liker Perfect Dark veldig godt.

Ser også fram til hva DS har å by på. Er en del spennende spill på vei, og ser spesielt fram til Super Mario Bros. DS og Pokémon Pearl/Diamond (håper sistnevnte blir vist). Er også spent på online-mulighetene til DS.

Gleder meg mest til å se Xbox 360, selv om det er mange ting å glede seg over. Kan bli det beste E3 noensinne, siden muligens tre konsoller skal avdukes, pluss mange lovende spill. Glder meg spesielt til å høre om Perfect Dark Zero. Andre interessante er F.E.A.R., Oblivion, Project Dimitri, Black And White 2, og så videre.

Egentlig ser jeg ikke frem til noe, men siden jeg liker xbox best, så ser jeg vel fram til å få vite mer om etterfølgeren, men det får jeg jo 13. mai så...
Vel, stemte xbox 360...

Opprinnelig skrevet av impywimpy@20.04.2005, 15.19
Jeg ser mest fram til Oblivion. Spillet ser ut til å fikse på det aller meste som var galt med Morrowind, og jeg håper og tror at dette spillet vil ta hele konseptet rollespill ett skritt videre. Pangea demoen er jo mildt sagt imponerende, og jeg regner med at selve spillet vil være enda råere.
209077​
Temmelig enig der ja. Hva er Pangea demoen? :sikle:

Skal bli morsomt å se hvordan PS3 blir. Sony har jo snakket høyt om dens tekniske overlegenhet, så det skal bli morsomt med noen demoer.

Som alltid er det noe som overrasker, noe som ikke har vært annonsert osv.

Jeg er ganske usikker, men stemte Revolution. Grunnen er enkelt og greit at jeg er veldig spent på å få vite hva Nintendo egentlig driver med, og om de klarer å Revolusjonere Tv-spill som de har lovet oss. Jeg er jo også Nintendo fan, så det gjør det hele ekstra spennende. Ellers så er jeg jo spent på å se de andre konsollene, alltid moro med ny hardware. DS online er også spennende, og jeg håper for guds skyld at Mario Kart DS får online-støtte. Til slutt ser jeg frem til å lære mer om Zelda... Jupp, nevnte vel nesten hele lista der. :svette:

Opprinnelig skrevet av Toz+20.04.2005, 15.57-->
<!--QuoteBegin-impywimpy
@20.04.2005, 15.19
209077​
Temmelig enig der ja. Hva er Pangea demoen? :sikle:
209095​
[/b]

Trees of Pangaea. Det er en demo som viser hva spillmotoren SpeedTreeRT kan produsere på landskapsområdet i real-time. Morrowind skal visstnok se enda bedre ut enn demoen, men jeg må si at jeg tviler.

Se den her

Ser mest frem til next-gen konsollene. Det er egentlig ingen spill som jeg sikler skikkelig etter, utenom Zelda. Det jeg ser aller, aller mest frem til er uten tvil Revelution, selv om vi ikke får se selve konsollen.
Tror det er en skikkelig raritet Nintendo kommer med.

Banaliteter, banaliteter.

Opprinnelig skrevet av Baronen@20.04.2005, 16.58
Det var Microsoft, Revan.
209121​
Uff, så teit. Microsoft har mistet grepet. "Halo 2,5" og "Xbox 360" sier sitt. Men les, Baronas, LES: 360?!??!! OMG lizm.

:rumpe:

Beklager, er bare litt (ganske) trøtt idag. Som jeg har vært hver dag hele denne jævla drittuka.