Hva skjer med postene mine?

#1
I det siste har jeg oppdaget av postene mine forvinner. Dette synes jeg er utrolig merkelig og irriterende spesielt etter at jeg har skrevet en lang post.

dessuten kan jeg ikke vite hvem som har svart sist i trådene og heller ikke hvem som har svart sist i de ulike delforaenet.


F.eks. Baronen hadde postet sist i Halo 2 posten, men det stod at det var Freezar som hadde gjort det.

Disse tingene skjer ofte. Hva kan jeg gjøre for å hindre det.



For håpe at denne tråden ikke blir borte :svette:



EDIT: De postens som jeg skriver telle på posttelleren min uten at de er der :blunk:
 

Lodin

Der Waaaah
#4
La faktisk merke til akkurat det samme i et annet emne (bruker Avant). Satser på at det er forumet som er blitt rævpult.
 
#5
Da er det nok forumet det er noe feil med siden det ikke funker i IE eller firefox.
du kan jo sjekke i profile din på brukerens innlegg eller hva det heter om de er der.
 
#8
Bruk Opera? :confused: Har ikke noe problemer her med det.. IE derimot liker ikke dette forumet i det heletatt <_< Face it, IE suger penis i solnedgang >_<
 
#9
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@13.04.2005, 15.01
Ja, jeg bruker explorer og firefox, men har problemer med begge.

Burde jeg gå over til Avant eller Oprah?
206221​
Opera eier Avant anytime, selv om det sover. Avant er set samme som IE, bare reskinned. Å bytte fra IE til Avant kan sammenliknes med å laste ned et nytt skin til Opera/Firefox. Den ser forskjellig ut, men det er alt. Avant er like hullete som IE.
 
#10
Opprinnelig skrevet av JokkiZ@13.04.2005, 20.27
Bruk Opera? :confused:  Har ikke noe problemer her med det.. IE derimot liker ikke dette forumet i det heletatt <_<  Face it, IE suger penis i solnedgang >_<
206365​
Hvem liker da ikke penis i solnedgang? :usikker:
 
#12
Jeg har brukt firefox helt til igår. Fra v0.9 har ting gått nedover. Kanskje det er mer sikkert osv siden da, men noen kjipe glitches i interfacet har sneket seg inn og plager enormt. Gikk over til Opera. Funker gullfint så langt.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Agahnim+14.04.2005, 08.33-->
<!--QuoteBegin-JokkiZ
@13.04.2005, 20.27
Bruk Opera? :confused:  Har ikke noe problemer her med det.. IE derimot liker ikke dette forumet i det heletatt <_<  Face it, IE suger penis i solnedgang >_<
206365​
Hvem liker da ikke penis i solnedgang? :usikker:
206535​
[/b]
Vel hvem liker da at IE suger penis i solnedgang? Fett det hvis noen(forhåpentligvis en chic) suger deg/meg/alle i solnedgang lizzm ^_^
 
#14
Dette tror jeg at har skjedd meg også. Jeg går ut av et topic etter å ha postet der, og kommer tilbake etter en stud for å sjekke. Posten min er ikke der. Trykk oppdater. Hvis ikke jeg har missforstått.

Når det gjelder nettlesere, så synes jeg Opera er best.