Hva synes du om det nye skinnet?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Ja. Si ifra hva du synes her. Fint? Stygt? Feil? Bugs? Generelle tilbakemeldinger? Skriv i vei.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#2
Passer bra. Litt minimalistisk kanskje, plass til mye mer. Uansett kommer jeg nok til å bruke det, veldig digg for øynene.
 
#3
Jeg likte det egentlig ikke noe særlig, men så rådigger jeg SG08v2 da med de nye fontene og whatnot så jeg tror jeg kommer til å bruke det fremover.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#4
Joa, minimalistisk, men så plutselig enorme siter- og svar-knapper som ikke står i stil til alt annet, fortsatt har dere ikke orka å oversette alt ... ægh, dette er så typisk SG.

Edit: Etter å ha sett meg mer rundt: Hva faen er det her? Ser ut som jeg er fanget et i slags Brio-forum, alt er bare stort og barnevennlig og ser generelt ut som et lite hælvete i lyseblå nyanser. Ikoner detter random inn i tekst og sånn, så kodinga er det ikke noe å si på. Hvorfor må dere pisse på alt bestandig? Er det så utrolig viktig å være helt Endre og tenke midt på natta hver fjerde måned "Nei, nå har sikkert alle gått lei dette skinnet, vi hiver ut noen halvhjerta uferdige greier som ser sånn halvveis ut, og bruker syv måneder på å fikse det ferdig, om vi gidder i det hele tatt"? JEEZ.
 
#5
Også typisk SG å whine som faen over det nye skinnet etter å ha sett på det i fem minutter. Et nytt skin bør sige inn i et par dager før man vet om man liker det eller ikke.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Jeg synes standardfonten fra Skitch ser litt billig og, ja, Brio-aktig ut. Det samme gjelder de nye gruppeikonene.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#7
Også typisk SG å whine som faen over det nye skinnet etter å ha sett på det i fem minutter. Et nytt skin bør sige inn i et par dager før man vet om man liker det eller ikke.
Ja, og det er jævla typisk SG å ha helt rett også. Siden når ble du lederas lille fanebærer?

Vinduet jeg skriver i nå har forøvrig sklidd helt ut av rammene sine. Super koding!
 
#8
Ja, jeg er ledernes lille fanebærer. Sier ikke at skinnet er så jævlig kult at det gjør noe, men at det alltid er litt ekkelt og uvant i starten. Jeg syntes for eksempel at Minty freesj var jævlig når vi byttet fra det grå/grønne greiene, nå er det digg. Gi det noen dager.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#11
Faen i helvete, har dere sett de nye "view profile"-greiene? Nå kan vi faenmeg bortimot facebooke hverandre. HVA FAEN ER DETTE?


Og jævla social groups og greier?! Nryyyyyyy!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Hei Martin legg meg til i vennelista så legger jeg deg i min. :)

Skinnet: de gigantiske knappene og hylestygge ikonene... Ja, de må gå. Fargene er ikke så ille, jeg liker det bedre enn det Bubble Bobble-skinnet som er SG08v2alt1.50patchupdateincremental, men mest fordi det ikke er så mye rot på sidene.

Edit2: tar jeg ikke mye feil så er de kolonorme ikonene standard vBulletin-shizz, mener Yeti linket meg til noe shait på MIRK her om dagen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#13
For store knapper og for mye kontraster (må justere øya fra å se leste til uleste tråder). Ellers.... OK.
 
#15
SGX08 var den feteste, bare fjern alle stjerner med SG logoen, så er det i boks! Når kommer forsiden?
 

Endre

Ødela forumet
#19
Joa, minimalistisk, men så plutselig enorme siter- og svar-knapper som ikke står i stil til alt annet, fortsatt har dere ikke orka å oversette alt ... ægh, dette er så typisk SG.

Edit: Etter å ha sett meg mer rundt: Hva faen er det her? Ser ut som jeg er fanget et i slags Brio-forum, alt er bare stort og barnevennlig og ser generelt ut som et lite hælvete i lyseblå nyanser. Ikoner detter random inn i tekst og sånn, så kodinga er det ikke noe å si på. Hvorfor må dere pisse på alt bestandig? Er det så utrolig viktig å være helt Endre og tenke midt på natta hver fjerde måned "Nei, nå har sikkert alle gått lei dette skinnet, vi hiver ut noen halvhjerta uferdige greier som ser sånn halvveis ut, og bruker syv måneder på å fikse det ferdig, om vi gidder i det hele tatt"? JEEZ.
Denne gangen lagde jeg bare en ny versjon av det gamle skinnet, og en annen utgave med samme ikoner og litt andre farger. Det var faktisk veldig lite Endre av meg! Det er Tryggve som har laget et ganske annerledes skin, og det ser ut til at det er en del som liker det, men det er ingen som tvinger deg til å bruke det.

Når det gjelder oversettelsen har vi foreløpig bare "oversatt" ikoner, men Tryggve har begynt på en norsk språkpakke. Vi hadde ikke mulighet til å vente med å oppgradere forumet til språkpakka var ferdig, da det var et sikkerhetshull (det er vel tvilsomt at vi hadde fått problemer med det, men uansett) i forrige versjon av forumet. Jo, og så er det ganske kjipt å oversette, men ... du kan gjerne hjelpe til. :loth:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#20
Jeg stemmer også for å fjerne Crackbook-funksjonene. Så mye mas vi har hatt før om postcount skal vises eller ikke, og nå skal vi liksom ha hundre profilfunksjoner å dille med?