Hva ville du ha laget?

Hvis du kunne lage et spill... Hva ville det ha vært? Og hvordan ville det ha vært?? :tommelopp:

F

Fanta Boy

Gjest
Sonic Adventure MaX:
Det skulle vært som et klassisk Sonic spill, men med mange flere baner og 128bit grafikk, og skulle være til GC og PS2.
Sonic Adventure på sitt beste!

Jeg ville laget Diablo III. Med høyere oppløsning og forbedret 2D/3D motor, i tillegg til forbedret PvP.

AaaAaAaAaHHhHhHhhHh.... Blizzard North med hjelp fra Blizzard Int. jobber as we speak med DIII.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg ville laget et kongefett rollespill som jeg ikke vil si noe om ettersom jeg faktisk skal lage det, og ikke vil ha noe av at dere rapper ideene mine. ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kan si såpass at rollespillet mitt - i motsetning til absolutt alle andre amatørlagde rollespill - IKKE skal bli FF-stil. ;)

Jeg skulle lagd noe til Nintendo DS. Og da tatt i bruk noen av funksjonene som Touch Screen og Built-in Microphone.

Et strategi-spill (alá Age of Empires II) til Nintendo DS kunne vært artig. Det kunne jeg tenke meg å lage. Eller, bare et eller annet strategi-spill. Kan godt være noe i nærheten av Warcraft eller C&C også.

Ellers kunne jeg tenke meg å lage et 2D Plattform-spill (enten til stasjonær konsoll eller håndholdt).