Hvad med Tribes Ascend da, De?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1


Bam!

10/10 på Eurogamer!

Boom!

Gratis å spille!


Dere er med, ikke sant?

Jepp.

"Åååå jammen jeg er så dårlig!" Slapp av, det er jeg også. Har vært med på betaen siden før jul og ennå ikke fått til noe nevneverdig. Vi kan være dårlige sammen, uavhengig av om du har spilt Tribes før eller ikke. Egentlig en liten fordel å ikke ha spilt Tribes før, for da vet du ikke hvor sinnssykt tilfredsstillende det er å kjøre slalåm ned en bakke, jetpacke bak en kis med farten du fikk fra skiinga og heddsjåtte'n og har dermed noe å se fram til.

Tribes er da et gammalt FPS med fokus på laserrifler, høy hastighet, kjøretøy og moro, og nå er det altså ute i en ny gratisversjon som støttes av micropayments. Etter hva jeg har sett er det snakk om midlertidige boosts (XP/spenn) og tidlige unlocks du kjøper for ækte pæng, altså ingenting du ikke får gjennom gratis spilling. Mekk deg en konto og last ned, da vel.

Finnes forøvrig en Mac-versjon også, den får du tilgang til ved å kaste Mac-en ut vinduet og kjøpe en ordentlig datamaskin. :riffa:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#2
Jeg tror jeg er med.

edit: Jeg kan også meddele at etter en tjue minutters testing. Dette er awesome.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#3
Har spilt noe over 50 timer med Tribes: Ascend så langt. Det er meget gode saker. Ingen andre skytespill gir så stor tilfredsstillelse, det er helt usmakelig godt å meie ned en pathfinder som holder flagget med en veldreid spinfusor disc.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#5
Jeg er MrFuzzles og ønsker venner. ææædd meg 'a.

Spiller ikke så mye for tiden siden jeg er innpå andre ting akkurat nu, men det er et greit av-og-på spill.
 
#7
Feteste med Tribes synes jeg er å treffe en skikkelig midair. \m/

Går det ikke an å skru av våpenmodell, skifte crosshairs eller skru på mouse accel?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Må ta ned detta, om ikke bare for å se en flyvende Roar
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Roar: Hva med å gløtte på Options?
 
#10
Skru PÅ mouse acc??? Hjertet mitt blør.

Uansett, har hatt planer om å teste ut denne spillen i lang tid, fyrer det nok opp ikveld.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#11
Si ifra. Kanskje jeg kan værra med så du kan denge meg, eller joine meg mot de andre puny folka.
 
#12
Det her lukter skypedate lang vei, andre som er med? Og kom med et tidspunkt. Jeg er forsåvidt ledig hele kvelden, men har satt av en halvtime til løping i kveld (et sted mellom 20-22.30).
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#13
Laster ned nå, er gjerne med.
Brukernavnet er iallefall adooration

Advarsel; som i alle andre spill er jeg nok markant jævlig i dette også
 
#14
Shinra: Flyr bare inn i bygninger, fjell, lava, trær og faen.

Eivind: Ingenting galt med accel, så lenge man får finjustert den ordentlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Shinra: Det gjø'kke no'! Spillegal tar som kjent e-sport seriøst, så her er det plass til alle.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#16
selvom jeg understreker at jeg er markant jævlig, så betyr ikke det at jeg ikke kommer til å henge med dere online og være markant jævlig der :hug:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
La nå mannen spille med ræva sikting hvis han har lyst. Men ja, er stor fare for at jeg æme i løpet av kvelden. Vi snakkes på IRC eller?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#20
La meg nå mobbe folk som ikke spiller slik jeg mener er best.
Men jo! Jeg er sansynligvis med i kveld.