Hvem skal få Tekken 5?

Hvem skal få Tekken 5?

• NukleuZ

Stemmer: 0 0,0%
  • Luthien

• Sushi

• EagleJin

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Endre

Ødela forumet
Jeg trenger litt hjelp til å bestemme hvem som skal få Tekken 5-pressekopien av meg, så dere må stemme på deres favoritt.

Nukleuz: Har bare en gammel PAL-maskin og gammel TV som ikke støtter NTSC, og må for tiden reise veldig langt til en annen på forumet for å spille T5.

Luthien: Er blakk, må betale leilighet med broren sin, har fått seg jobb, får ikke betalt før rundt august, må betale skolebøker da.

Sushi: Reiser snart til Portugal, får ikke mulighet til å kjøpe spillet før han drar.

EagleJin: Er innom SGs fightingseksjon ofte, og prøver å bidra til et mer seriøst miljø.

Felles for disse er nok at alle kommer til å spille spillet ganske mye, men det blir opp til dere å stemme på hvem dere synes fortjener det mest. :)

Elma. Pen. Spille.

Drauden

SGs kollektive lillebror
EagleJin, siden han er en flink Tekken-spiller og han liker Heihachi! =D

Vel, jeg kan ikke stemme på meg selv, selv om jeg har utrolig lyst å ha spillet selv, men det ble Eagle fordi han fortjener det rett og slett. :kos:

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av EagleJin@21.06.2005, 15.36
Vel, jeg kan ikke stemme på meg selv, selv om jeg har utrolig lyst å ha spillet selv, men det ble Luthien fordi hun fortjener det rett og slett. :kos:
235017​

Opprinnelig skrevet av Jin Kazama@21.06.2005, 13.15
Nukleuz: Har bare en gammel PAL-maskin og gammel TV som ikke støtter NTSC
Har jeg også, og jeg skjønner ikke problemet. Det kommer jo ut om noen dager?
234992​
Grunnen er at jeg så og si må dra til fagerstrand for å spille T5... jeg bor i lørenskog.. Det er igjennom bommen to ganger, og en lang tid tar det ca. 45min kjørevei.. Greit nok noe av bensin pengene får jeg av å farte rundt folk men det må man :p

OOOOOooohhh..... så dårlig ut for meg da...

Men endre du skrev ikke at jeg har en god venn jeg vil slå. Han kjøper nok spille mens jeg er på ferie, og da blir han ekstremt god, hvis du sender meg spillet så kan jeg øve som en hest og kanskje slå han før jeg drar!

Pluss at var det ikke første mann til mølla? :D

Følg med i svingene da lillegutt, var da aldri førstemann til mølla...

Send en begrunnelse, og så skulle han bestemme seg, og begrunnelsene var for mange og får gode si :p

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+21.06.2005, 15.56-->
<!--QuoteBegin-Jin Kazama
@21.06.2005, 13.15
Nukleuz: Har bare en gammel PAL-maskin og gammel TV som ikke støtter NTSC
Har jeg også, og jeg skjønner ikke problemet. Det kommer jo ut om noen dager?
234992​
Grunnen er at jeg så og si må dra til fagerstrand for å spille T5... jeg bor i lørenskog.. Det er igjennom bommen to ganger, og en lang tid tar det ca. 45min kjørevei.. Greit nok noe av bensin pengene får jeg av å farte rundt folk men det må man :p
235037​
[/b]
Jeg har ikke noen jeg kan dra til, men det går da fint an å spille Tekken 5 fordet.

Tror ikke du helt skjønte det jeg, jeg har bajsat på den legg....

Brukt langt mer penger og sitter dypt i det, brukt mer penger enn hva spillet koster i reisevei for å spille det er det jeg mener...
Tenker som t5 som ett plaster på såret...

Lillegutt? kjender du noen som kjenner noen?

det er det jeg blir kalt på jobben...heheh... :p

jaja, la oss si det sånn, den som sender den beste smiske regla til endre vinner spillet? Synes du det var en god ide endre?

Jeg referer til Nuke sin post. Det er forseint, for nu er det folket som avgjør.

EDIT: Jeg håper at du prøver å være morsom, rå fisk. Og jeg spiller med Nina.

Omg ! folket somn avgjør! kan man stemme over sms og sånn, eller skal man ringe et sånt nummer? :blunk:

Ps: Luthien, Hvilken spiller spiller du med?

Opprinnelig skrevet av Thinaran@21.06.2005, 15.36
Jeg stemte på Luthien, for hun fristet meg med pupper.

Sorry Eagle. :(
Hun fristet ikke meg med pupper! :(

Da stemmer jeg EagleJon.

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@21.06.2005, 16.54
Tror ikke du helt skjønte det jeg, jeg har bajsat på den legg....

Brukt langt mer penger og sitter dypt i det, brukt mer penger enn hva spillet koster i reisevei for å spille det er det jeg mener...
Tenker som t5 som ett plaster på såret...
235071​
Aha. For man kan jo tross alt spille Tekken 5 på en gammel TV da. Jeg skjønte ikke helt din første setning, dog, jeg skjønte det ikke, men du bajset på leggen? :svette:

Status
Stengt for ytterligere svar.