Hverdagslig Skyter, nå ikke bare på PS3

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sannelig min hatt, nå finner du Everyday Shooter også til PC. Via Steam, farr. Prisen? Ni dollaz hvis du kjøper nå. Har det til PS3, og jeg kan avsløre at hvis du liker skytere, så er Everyday Shooter noe du burde sjekke ut. Kort fortalt så styrer du en liten prikk og må skyte ting. Men vent! Alt du gjør har en innvirkning på musikken (hørt det før?), og hvert brett har forskjellige fiender og forskjellige systemer for å få mye poeng. På første brett er det bare å skyte noen små dingsebomser som eksploderer og lager kjeder av alt eksplosjonen berører, men på andre brett må du... vel, finne det ut selv. Til tross for at Everyday Shooter er hektisk som bare faen blir man ofte avslappa av å spille, siden grafikken og musikken er så chill (musikken er stort sett bare et enkelt gitarkomp som utvikler seg ettersom du spiller). Det er andre små finurlige finesser du må få tak på hvis du skal bli god, men det er noe av moroa med å spille. Her er det mer tankevirksomhet som kreves enn i de fleste andre skytere (Geometry Wars, for eksempel), noe som skiller det ut fra mengden og gjør det interessant og morsomt å spille. Everyday Shooter får min sjøløve of approval.

Bildz (henta fra Steam):

Lodin

Der Waaaah
Syns å huske at folk flest, SDF inkludert syntes dette var no drit når det dukka opp på PSN? :usikker: