Hvilke spill har du IKKE fullført.

C

Crizpy

Gjest
#1
For å tynne ut svara litt, laga jeg heller det her.

De eneste spilla jeg har hatt som jeg ikke har fullført, er vel Rygar til NES, og Turtles 1 til NES.
På Rygar kom jeg til siste boss....Ligar eller hva faen. Men der stoppa det.

På Turtles kom jeg til et sted der jeg kjørte runt med en bil, og sprengte ting.
Så var det ned i en kloakk ett sted, der det faen ikke gikk ann å hoppe over.
Skjønner faen ikke hvordan jeg skal komme videre. Har lagt det på hylla for mange mange år sida.


Dere?
 
#2
Metroid Prime. Hadde tat nest siste boss og skulle drepe Metroid Prime, men ssx3 korrupta hele minnekortet, og siden har jeg ikke spillt det så mye.

Judge Dredd: Dredd vs Death. orker ikke, spiller heller UT2004 eller BF1942..
 
#3
Super Mario Bros 3.

Kom til han Bowser-typen. Mange ganger. Av en eller annen grunn slettet filen min alltid seg selv etter en eller to ukers tid.
Uansett, tok aldri den forbanna skildpadda/dragen. Nå er det for sent, siden Den gamle Super-Nintendoen min er solgt, sammen med alle spilla.
Noen som kan si hvordan man kunne slå ham, og hva som skjedde på slutten?
 
C

Crizpy

Gjest
#4
øh.... Emulator da eller?

Hvordan du slår han: Du kan enten drepe han med sånn skyte-ildkuler-ut-av-kjeften ting, eller så må du få han til å hoppe istykker alle de mursteinblokkene, så han faller ned i hullet.
 
#5
Det er vel to måter å ta King Koopa på. Den ene er å skyte ham til døden med en ild blomst. Den andre er å få ham til å knuse seg igjennom gulvet (hver gang han hopper på mursteinene i gulvet, knuser han en bit av dem). Det som skjer etterpå er at Mario redder prinsessen og så kommer creditsene.

Jeg har ikke orket å runde FF X-2. Jeg er i siste chapter, men spillet er så lite moro at jeg ikke gidder å spille det mer. Enkelt og greit. Jeg har heller ikke rundet FF: CC. Det har jeg ikke rundet siden jeg synes det er ganske kjeldelig i single player. Men i multiplayer derimot, da kan det være riktig gøy.
 
#6
XG3: Xtreme G Racing
Etterhvert går det så usaklig fort at våpnene blir helt umulige, og man komme på minst andre plass for å komme videre. Morsomt spill likevel.
 
#8
Final Fantasy VIII: Har aldri spilt forbi CD3 :( Må få gjordt dette en gang.

Morrowind: Blir alltid lei et par timer etter jeg ikek får flere missions i Balmora. Må virkelig fullføre dette en gang.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Spider-man 2. Jeg er på den siste bossen, og jeg nekter å fullføre brettet - så elendig designet at jeg ikke gidder.
Har masse spill jeg ikke har fullført, ramser sikkert opp senere...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Hmm, Knight Rider til NES, men det er fordi spillet er ræva. Ellers noen av nyere dato, men det er grunnet mangel av tid. Jeg har en lei tendes til å sjonglere med opptil ti tittler samtidig. Dette er egentlig positivt, for det gir meg muligheten til å bare hoppe til neste om jeg skulle bli litt lei av det jeg i utgangspunktet holder på med, for så å hoppe tilbake igjen etter noen timers tid. Ekstreme knalltitler er unntak. (Første gangen jeg spilte Deus Ex hadde jeg en sovepause.)

Ellers har jeg vel muligens diverse bundlede PC-spill som jeg ikke har hatt interesse av å fullføre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Jeg har så å si aldri virkelig KLART Ikaruga, bare med et hemningsløst forbruk av continues. Jeg kom meg aldri forbi bossen på chapter 3 uten å daue fullstendig. Etter det kom andre spill i veien, så jeg har nesten ikke rørt det siden. (har faktisk bare 15-16 timer spilletid logga, selv om jeg digger spillet)

Phantasy Star Online er møkkakjedelig uten bredbåndsadapter, så det var heller kortlivet.

Advance Wars 2 blei jaggu vanskelig det også, gitt! :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Jeg har ikke nødvendigvis som mål å runde spillene mine, men å ha så mye glede av de som mulig. Hvis det er kjedelig, fortsetter jeg ikke å spille fordi jeg føler at jeg må (spill jeg skriver omtaler om er selvsagt unntaket).

¤ Zelda: The Wind Waker gikk jeg lei av etter hvert, fordi det ikke var like morsomt som OoT.

¤ Splinter Cell. Ditto. Metal Gear Solid er bedre og mer variert.

¤ Onimusha 2 var svært skuffende i forhold til det første spillet. 3'eren holder jeg mer eller mindre på med fremdeles.

Sikkert flere også. De fleste av spillene jeg hadde på NES ble jeg aldri ferdig med. Flere av spillene på N64 også, men det var fordi det var svært vekslende kvalitet på dem og jeg var altfor ukritisk da jeg kjøpte dem. >_<
 
#13
Metroid Prime [GC] - Jeg kom helt til der en skal møte sisteboss, men så fant jeg ut at jeg mangla 1 artifact, da orket jeg ikke mer backtracking og lagra spillet og skrudde av. Fikser det sikkert en annen gang.

Morrowind - The Elder Scrolls III [PC] - Altfor kompleks for meg, jeg fikk et mission og kom aldri videre.

Ground Control [PC] - Kjedelig

Chaos Legion [PC] - Hadde mye å spille på den tiden, så jeg uninstallerte det og spiller det igjen en annen gang, det var også litt vanskelig.

Command & Conquer Generals [PC] - Kjedelig

Diablo [PC] - Jeg vet det er en klassiker, men jeg kom aldri videre.

Star Wars - Roque Leader [GC] - Kom aldri videre når jeg kom til det siste brettet.

Resident Evil [GC] - Jeg kom ikke videre..... eller rettere sagt, jeg ble så skremt av en zombifisert gartner :flau:

Resident Evil 3 [PC] - Tja, samme grunn som ovenfor :svette:(Nemesis er jævla skummel!) , men det er jo over et år siden nå, må nesten prøve igjen.

Braveheart [PC] - Spillet er ræv,jeg takler det ikke

Har sikkert noen andre på lager også.
 
#14
Metroid Prime - har klart 33%, men det ble for kjedelig å løpe fram og tilbake, men jeg runder det vel en gang før jeg kjøper oppfølgeren.

FF:CC - ganske kjedelig, og har ikke orket å somle meg til å ta sisteboss ennå.
 
#15
Warcraft 3 pga. Det ble bare kjedeligere og kjedeligere. Jeg
var ferdig med meneskene å så ble jeg orker men etter en stund gadd jeg ikke mer.
 
#16
Morrowind. Gidder heller aldri å spille det ferdig. I tillegg har jeg en rekke impulskjøp, som i 9 av 10 tilfeller ender med at jeg kun spiller dem en dag.
 
#18
Husker ganske klart hvilke spill verken jeg eller brodern har gjort ferdige:

Viewtiful Joe - kom til Magnificent Five, eller hva det nå var for noe. Skjønte hvordan jeg skulle ta fyren, men etter å hå prøvd to ganger (utålmodig) skrudde jeg av. Etter det har jeg ikke tatt i spillet.

FFX 2 - brodern rundet det aldri. Hvor lang han kom er jeg usikker på, men sånn er det engang.

Final Fantasy Crystal Chronicles - Meg, brodern og noen kamerater kom vel omtrent til år 7 eller 8. Oppgraderte så langt set var mulig, men tilslutt gikk vi lei. Får ta det opp igjen en gang, hørte at historien utvikler seg mot slutten av spillet.

Forøvrig hadde jeg også et helikoterspill på SNES'en som jeg aldri kom igjennom. Men tittelen husker jeg ikke.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#20
Jeg må vel kanskje presisere at jeg selvsagt bare tenker på spill jeg selv eier.