Hvilket spill har best historie av disse?

Hvilket spill har best historie?

• The Legend of Zelda: Oot

Stemmer: 0 0,0%
  • The Legend of Zelda: MM

• Metriod Prime

• Metriod Prime: Ecoes

• Super Mario Sunshine

• Totalt antall stemmer
    0

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg synes denne avstemningen er meningsløs ettersom minst to av de spillene der ikke har noen historie.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Jeg stemmer Treasure of the rudras, om enn bare for kul obskuritet og mystiske greier.

Jeg tar et skudd i blinde og velger Metroid Prime.
Regner med at det er Metroid Prime til snes, eller het det noe annet? :usikker:
er uansett det eneste spillet på den ganske så korte listen jeg tror jeg har spilt.
Latterlige alternativer uansett.

Kan jeg spørre hva meningen med selve emnet er?
Er det snakk om en undersøkelse om hvilke av de spesielt utvalgte spillene som er mest populære hos forumbrukerene til Spillegal.no?
Noe som igjen kanskej vil gi utkastet til en lang avhandling om hvilke små detaljer historiemessig som fremhever det ene spillet fromfor det andre? er det noen opplagte, underbevisste grunner til at det ene spillet har bedre historie enn det andre?

For hvis dette er bare din egne lille personlige avstemning hvor du vil vite hvilke av dine yndlingspill vi liker best, så er jeg redd du feiler litt...

Lodin

Der Waaaah
Nintendo sine spill er ikke akkurat kjent for å ha fantastiske historier da. Ta Metroid spilla for eksempel. Dra til en planet, skyte haugevis med romvesener, få noen nye våpen, skyte enda fler romvesen. Veldig gode spill, men det er ikke akkurat episke.
Men hvis jeg må nevne et som har utmerket seg så er det vel Windwaker. Hadde virkelig følelsen at man spilte en viktig rolle i en reell historie der.

Tja, i Metroid Prime fikk man jo vite masse bakgrunnshistorie om de forskjellige stedene man var, hvis man tok seg bryet med å scanne, da ...

Metroid Prime er til GC, Super Metroid er til SNES.
[/b]
Takk så meget. nå vet jeg det. Jeg er herved blitt korrigert.
Hvis noen med makt skulle snuble innom dette emnet, så gjerne fjern min stemme fra Metroid Prime. Jeg hadde visstnok ikke noe grunnlag for å stemme.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Må nok si GTA:SA

Et av de første spillene som beskrev en, noe overdrevet, historie fra realiteten.

Kanskje den var litt usammenhengende eller litt, tja hva skal jeg si, usammenhengende. Den var ihvertfall noe, ikke de mest appelerende karakterene, de fleste var hardt stereotypiske, men den funket, for meg, jeg følte meg faktisk litt barks, der jeg brant ned en cannabisåker.

(som vanlig, så er jeg way off topic, men eksemplene dine sugde)