hvilket spill skal jeg velge?

jeg skal kjøpe spill i morgen men jeg er ikke helt sikker på hvilket.

altså det står mellom:

cs condition zero

Far cry

bf vietnam

har du spilt noen av disse spillene?hvilket anbefaler du og BEGRUNN svaret er du snill.

vet ikke om dette er riktig seksjon men jeg er ny her

Vel homer, min gode begrunnelse er at CS er noe møl, og hele samfunnet rundt spillet er til å humre av. Battlefield er gøy nok det, men skal du ha et ordentlig bra spill som virkelig trimmer skjermkortet går du for Far Cry :tommelopp:

Far Cry!
Herlig FPS-spill med det meste; bra gameplay, enorm grafikk, bra historie og spennende. Du vil ikke angre.

Men vær sikker på at du har god nok PC da.

CS bør du unngå, ikke verdt å sløse pengene på (les MattMan sin begrunnelse :kos: )

Ettersom jeg ikke har prøvd Far Cry, så kan jeg ikke si noe om det, men BFV har jeg spilt en hel del. Det er moro det, timesvis med underholdning venter deg (i multiplayer da, såklart).

Burde vel egentlig ikke svare når jeg kun har testet Far Cry av de tre spillene, og da har jeg kun testet en demo. Men jeg får bare lyst til å skrike ut "Kjøp Far Cry!", slik at du ikke blir skuffet. For Far Cry er i hvert fall et godt kjøp (tenker jeg skaffer meg det selv snart - har kun demo).

D

Deleted member 91

Gjest
Det kommer veldig ann på smak. Før du kjøper et av de spillene, bør du ha testet alle.

Counter-Strike er et spill du enten elsker eller hater (en slik uttalse er aldri sann, men denne kom ganske nær :p). Så du kommer nok til å få "æsj, CS suger!" eller "CS ruler, det er fett!" som svar når det gjelder dette. Spillet er hovedsakelig multiplayer, selv om Condition Zero har en en-player pakke. Om denne er noe tess, spør du noen CS-freaks om.

Far Cry er spillet å gå for hvis du har (veldig) bra grafikkort og er på utkikk etter et story-FPS-spill. Les noen anmeldelser rundt omkring, skal være veldig bra. Har bare testet det litt selv, likte det. :)

Battlefield: Vietnam er et multiplayer-FPS-spill, med store baner, kjøretøy og tøffe våpen. Ehm.. Ja. Skal være veldig bra. :ehm...: Ja, ikke mye tess på en-player.

Altså, bare test alle spillene og se hvilket du liker mest. Det kommer også ann på om du har prøvd CS og/eller Battlefield før, og om du like de. Sjekk med vennene dine, og hvilke de har, for det er alltid gøy å spille med venner online.

men jeg hørte at du trengte dvd-rom for å spille far cry.

stemmer det???

og jeg er av den typen som faktisk ikke elsker men ikke hater cs. så det blir nok en av de andre. jeg så når de spilte far cry på nerd det programmet på nrk2. det virka jo veldig bra men så er bf bra også. jeg har bf1942 og påbygg secret weapons.

CS er definitivt verdt pengene! (De som sier noe annet, er jævla glatte-og-ikke-ferdighetskrevende-konsollstilspill-fanboys! Pell dere tilbake til barneskolen hvis dere ikke klarer å komme med noen konstruktive argumenter! Selvfølgelig er ikke CS morsomt hvis man suger i det, og det må da selv dere forstå!) Men ikke form av den helvetes CZ-pakka, men Half-Life og modifikasjonene. Men den gylne CS1-tida er snart over, og hvis du ikke har fått det med deg ennå, er det nok for sent.

Jeg ville kjøpt Battlefield.

Opprinnelig skrevet av Ebriosus@02.06.2004, 21.23
...glatte-og-ikke-ferdighetskrevende-konsollstilspill-fanboys! Pell dere tilbake til barneskolen hvis dere ikke klarer å komme med noen konstruktive argumenter! Selvfølgelig er ikke CS morsomt hvis man suger i det, og det må da selv dere forstå!)
Tenk virkelig hardt på det du netopp skrev. Seriøst, sitt å tenk på det. :)

Opprinnelig skrevet av MattMan+02.06.2004, 22.45-->
<!--QuoteBegin-Ebriosus
@02.06.2004, 21.23
...glatte-og-ikke-ferdighetskrevende-konsollstilspill-fanboys! Pell dere tilbake til barneskolen hvis dere ikke klarer å komme med noen konstruktive argumenter! Selvfølgelig er ikke CS morsomt hvis man suger i det, og det må da selv dere forstå!)
Tenk virkelig hardt på det du netopp skrev. Seriøst, sitt å tenk på det. :) [/b]
Det er en enorm overdrivelse, men som alltid ikke så veldig langt fra sannheten. Jeg er ingen idiot.

Opprinnelig skrevet av homer@02.06.2004, 21.46
må æ spør spesielt etter cd-rom utgave da??
Det tror jeg da ikke, siden det er mer vanlig med CD-ROM enn DVD-ROM. Tror CD-ROM versjonen har en stor eske istedenfor DVD-cover, men jeg kan ta feil. (Det vil nok stå bakpå eska, hvis ikke kan du bare spørre i disken).

Opprinnelig skrevet av Ebriosus+02.06.2004, 21.46-->
Opprinnelig skrevet av MattMan@02.06.2004, 22.45
<!--QuoteBegin-Ebriosus
@02.06.2004, 21.23

Det er en enorm overdrivelse, men som alltid ikke så veldig langt fra sannheten. Jeg er ingen idiot. [/b]
vel, blotting i russland er vel ikke akkurat tegn på svulmende inntellekt.. :p menmen, cs etter beta 2 har vært røv, og det å faktisk ta penger for det er perverst og burde nesten være kriminelt. har ikke testa battlefield skikkelig, men far cry er temmelig gromt..

Opprinnelig skrevet av Ebriosus+02.06.2004, 21.46-->
Opprinnelig skrevet av MattMan@02.06.2004, 22.45
<!--QuoteBegin-Ebriosus
@02.06.2004, 21.23

Det er en enorm overdrivelse, men som alltid ikke så veldig langt fra sannheten. Jeg er ingen idiot. [/b]
Ikke like enorm som å'en vel Å merke. :radioaktiv:

Har du bra nok Pc: Far Cry
Kan du ikke kjøre Far Cry: Battlefield
Kan du ikke kjøre Battlefield. Cs:Cz

Counter-Strike er veldig gøy etterhvert, og man blir fort god.

Jeg innstalerte det på et dataparty, og ble hekta :D

Opprinnelig skrevet av MonkEboy@02.06.2004, 22.53
menmen, cs etter beta 2 har vært røv, og det å faktisk ta penger for det er perverst og burde nesten være kriminelt. har ikke testa battlefield skikkelig, men far cry er temmelig gromt..
Russlandsblotting er et tegn på fullskap ute av proporsjoner. Beta 5.2 er min favoritt av CS-versjonene.

CS er gratis, så lenge man har Half-Life. Derfor kjøper man HL - som er tidenes beste PC-spill - og får med tidenes mest spilte onlinespill på kjøpet. Som jeg nevnte tidligere i emnet, er CZ bare tøv, og helt unødvendig.

Men som sagt... jeg ville kjøpt FarCry eller Battlefield. FarCry krever veldig bra PC, så Battlefield blir det vennligste alternativet. Jeg hater å spille spill under 100 FPS. 60 kan gå til nød, men helst ikke lavere. FarCry hadde aldri gått på min PC.