Hvilket spill tenker jeg på?

Kommer ikke på navnet på ett spill her. Skulle komme ut til WiiWare, ganske kul grafisk stil, du styrte en kar mens det også var ei flygende chick. Var sidescroller. Mener det også var en ganske kjent kar som sto bak spillet. Trodde det var Ancel, men fant ikke noe etter å ha googla litt.

Noen som kan hjelpe?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
NyxQuest: Kindred Spirits?

Husker jeg testa demoen til det, uten at det imponerte så veldig mye.

Lodin

Der Waaaah
Før det het Nyxquest gikk det under navnet Icarian. Gjør vel fortsatt det på Wiien min. finnes forøvrig og til PC via steam og vel verdt en titt.

E: Og to sekunder senere finner jeg såklart ut at det er satt ned i pris denne uka på utviklern sin egen side. 2 dollars er så lite at jeg kommer til å coppe det bare for å se åssen det funker på datapese.

Låner tråden her...
3PS survival horror til PS2 som var litt mer actionorientert, tror det hadde et still-deg-bak-veggen-system alá MGS2. Foregår på en base og det er snø og drit og yo utafor. Klarer ikke å komme på hva det heter.

Noen som har peiling på hva det er? Er for øvrig ikke The Thing.

Lodin

Der Waaaah
Må vel være dette?

I serien spill man har glemt og kun kjøpte fordi det ikke var no særlig ute til konsollen på det tidspunktet.

Er ikke NyxQuest jeg tenker på. Såvidt jeg husker så hadde vi en diskusjon av spillet her, og det fikk vel heller ikke noen stor mottakelse; mener å huske det fikk en skikkelig møkkakarakter, 1 eller 2 ute av 10 eller noe lignende.

Lodin

Der Waaaah
Spillet de mekka senere til iOS, Mecho Wars er derimot helt ålreit. Det er en Advance wars klone med samme type grafikk som EC.

Må vel være dette?

I serien spill man har glemt og kun kjøpte fordi det ikke var no særlig ute til konsollen på det tidspunktet.
Score. Jeg hadde tenkt å kjøpe det for en tid tilbake, men etter å ha sett gameplay-videoer igjen, er jeg ikke sikker på hvorfor. Thankxsz.