Hvilket spill?

Hvilket av disse spillene synes du er best

• World of warcraft hvis du synes det ser bra ut

Stemmer: 0 0,0%
  • Paper mario 2

• Simsons hit and run

• Golden eye

• Totalt antall stemmer
    0
Og WoW har noe å gjøre i ett Gamecube emne fordi??
Seriøst, prøv å tenk litt før du svarer i gamle emner, og lager nye urteite.

Han er ny, jisiz.

Du må huske på at WoW er et spill som krever tolmodighet, man driver gjerne med det i flere måneder for å få nok ut av hele spillet.

Jeg synes nå du burde sette opp Metrioid Prime 2 på listen din, det er vel den stemmen min hadde gått til.

Stemte Paper Mario 2. Logisk nok fordi jeg stemte Paper Mario 2.

Det kommer an på hvilken sjanger du liker. Du har tross alt nevnt 4 forskjellige sjangere.
Jeg ville satsa på WoW eller Paper Mario 2. Dette sier jeg fordi jeg har hørt dårlig kritikk om Golden Eye og har prøvd Hit and Run, som etter min mening er den beste konverteringa til spill av serien, men faller bare ikke inn i smak.

Huff, jeg svarer bare rotete...

Jeg tror det er det nye Golden Eye han snakker om, du vet, det som hopper rundt på alle spillmaskinene og har ingen ting med filmen å gjøre.

Og hva er det med den teite anime-avataren for tida? Sprer den seg eller er det bare jeg som er skutt i huet?

Og hva er det med den teite anime-avataren for tida? Sprer den seg eller er det bare jeg som er skutt i huet?
152247​
Anime er drit kult, du har bare ikke skjønt det enda, derfor skal jeg nå si til deg at det er drit kult! :tommelopp:

Jeg skjønnte det for lenge siden. Men jeg liker å være unik, dermed min avatar.

Selv har jeg ikke spilt noen av spillene, men skulle jeg gjort det hadde jeg gått for paper mario først.