HVIT PS3 40GB, Xbox 360 Halo Edition, 32" TV

#1
Hei.
Selger alt som er nevnt i overskriften. Hvorfor? Jeg flyttet til utlandet for studier i fjor sommer, og siden det har jeg vaert hjemme i en maandte... altsaa bruker jeg dette svaert sjeldent. Derfor selges det.

Alt er i tipp topp stand. Aldri hatt problemer med 360en, TVen eller Playstationen.

Xbox 360en er som sagt Halo Edition.
Det folger med Halo 3-spillet, og en hvit kontroll (den brune er her i Hong Kong med meg, den kan kjoper eventuelt faa i April ettersom familien min kommer ned en tur, og kan ta med seg den hjem og sende i posten... Saa kan absolutt si at det folger med to kontrollere, men maa altsaa vente litt paa nummer to...). Det folger med lader og batteri til kontrollene (orginalt microsoft utstyr) og et tastatur til aa sette paa kontrollen, ogsaa orginalt. Andre spill som folger med er jeg usikker paa... tror jeg beholder det meste av spill, men skal faa sjekket hva annet jeg KANSKJE selger.

Playstation 3en er som sagt HVIT (den er badass-raa!!). Det folger her med TO haandkontroller. Den ene har rumble. Begge er orginale. Spillene som kommer med er et nytt Resistance 2 og et rart japansk spill (skal fikse navnet paa det senere).

TVen som selges er en 32" Philips TV kjopt i fjor sommer. Den har 2 HDMI, 2 Scart, 1 Side AV, 1 Component. Kontrast pa 6000:1. Responstid paa 6ms. Opplosning paa 1368x768, men kobler du til full HD kilde som en av konsollene kan du vise bildet i 1080i/p. Folger med fjerkontroll, fot og VEGGFESTE.

Naa tenker vel de fleste: "PRISER?!"... vel, jeg kunne tenke meg prisforslag foerst. Skambud vil pent bli ignorert :)
Og til eventuelle kjopere, jeg vil kontakte min far som igjen vil sende dette videre til deg. Kan selvsagt ogsaa hente alt du vil ha i Moss (da ogsaa i regi av min far - hyggelig kar, saa intet aa vaere redd for xD ).

Noen sporsmaal, saa kan dere poste her eller e-mail til simen775@gmail.com (er veldig glad i e-post, ettersom iPhonen oppdaterer eposten min hvert kvarter, saa jeg er da tilgjenglig saa aa si 24/7)



Cheers!


PS: Ikke start noen iPhone eller Apple diskusjon -.-''
 
#3
Det stemmer. Bud notert :)



Forresten glemt å legge til at konsollene kommer i orginal embalasje (esker, manualer etc..).
 
#4
Ikke intresert i å selge til 2500,- for pads og console? Nye maskiner koster 2999,- idag liksom så det blir eventuelt ikke intresangt å betale mer.