A Alucard Medlem 9 Jun 2004 #1 9 Jun 2004 #1 Jau. Jeg skal ha meg en GBA, men jeg vil ikke ha en SP. En Vanlig GBA er nok for meg. SP er dyrere, det er den enste grunnen. Vil ha en ny en og dermed lurer jeg på hvor dette kan kjøpes, og hva det koster?
Jau. Jeg skal ha meg en GBA, men jeg vil ikke ha en SP. En Vanlig GBA er nok for meg. SP er dyrere, det er den enste grunnen. Vil ha en ny en og dermed lurer jeg på hvor dette kan kjøpes, og hva det koster?
Yetipants Mein Gampf Medlem av ledelsen 9 Jun 2004 #2 9 Jun 2004 #2 De aller fleste steder der de selger spillemaskiner. Prisen ligger vel rundt de seks hundre, iallefall gjorde de det sist jeg sjekket.
De aller fleste steder der de selger spillemaskiner. Prisen ligger vel rundt de seks hundre, iallefall gjorde de det sist jeg sjekket.
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 9 Jun 2004 #3 9 Jun 2004 #3 Kan sende deg en vanlig GBA + nesten valgfritt spill for kr 999,- + porto.
H Haggar Medlem 9 Jun 2004 #6 9 Jun 2004 #6 på lekebutikker, men de ligger på nesten lik pris som SP så det er egnetlig samme faen. invister i en SP sier nå jeg.
på lekebutikker, men de ligger på nesten lik pris som SP så det er egnetlig samme faen. invister i en SP sier nå jeg.
S SilentBob Medlem 9 Jun 2004 #7 9 Jun 2004 #7 ja uten Afterburner er gba skjermen helt jævlig.... skaff deg heller sp for 200-300 kr mere...
Lodin Der Waaaah 10 Jun 2004 #8 10 Jun 2004 #8 Selges den gamle modellen i det hele tatt lenger a? Ville trudd Ninty kom til å prøve å fjerne den fra markedet.
Selges den gamle modellen i det hele tatt lenger a? Ville trudd Ninty kom til å prøve å fjerne den fra markedet.
A Alucard Medlem 10 Jun 2004 #11 10 Jun 2004 #11 Opprinnelig skrevet av Baronen@10.06.2004, 18.02 De har den vanlige GBA-en på Elkjøp. Klikk for å utvide... Veit du pris?
Opprinnelig skrevet av Baronen@10.06.2004, 18.02 De har den vanlige GBA-en på Elkjøp. Klikk for å utvide... Veit du pris?
D Deleted member 91 Gjest 10 Jun 2004 #12 10 Jun 2004 #12 Husker ikke helt, tror det var på ca. 600. Dette var i en brosjyre for Elkjøp i Porsgrunn, men de har den sikkert i resten av landet. Uten å virke for masete, tror du du kan si oss hvorfor du vil ha en GBA, og ikke en GBA SP? :ehm...:
Husker ikke helt, tror det var på ca. 600. Dette var i en brosjyre for Elkjøp i Porsgrunn, men de har den sikkert i resten av landet. Uten å virke for masete, tror du du kan si oss hvorfor du vil ha en GBA, og ikke en GBA SP? :ehm...:
C Chaz Gjest 10 Jun 2004 #13 10 Jun 2004 #13 Det forklarte han i første innlegg Jeg skal ha meg en GBA, men jeg vil ikke ha en SP. En Vanlig GBA er nok for meg. SP er dyrere, det er den enste grunnen. Klikk for å utvide... :rulleøyne:
Det forklarte han i første innlegg Jeg skal ha meg en GBA, men jeg vil ikke ha en SP. En Vanlig GBA er nok for meg. SP er dyrere, det er den enste grunnen. Klikk for å utvide... :rulleøyne:
D Deleted member 91 Gjest 10 Jun 2004 #14 10 Jun 2004 #14 Joda, men alikevel. Jeg mener, spar heller litt lenger/ran bestemor/tigg. Det er like, soooo worth it lixom.
Joda, men alikevel. Jeg mener, spar heller litt lenger/ran bestemor/tigg. Det er like, soooo worth it lixom.