Hvor mange NES-spill har du?

Hvor mange NES-spill har du eller har du hatt i din besittelse?

  • Mindre enn 10

    Stemmer: 0 0,0%
  • 10 eller mer

    Stemmer: 0 0,0%
  • 20 eller mer

    Stemmer: 0 0,0%
  • 30 eller mer

    Stemmer: 0 0,0%
  • 50 eller mer

    Stemmer: 0 0,0%
  • 100 eller mer

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Alexander

frilans ufør
#2
Selv har jeg i overkant av 82. Kommer med et mer nøyaktig tall når jeg har talt dem. Kjøpte en del på QXL nå nylig.

Det hadde også vært gøy å se hvilke spill man har.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Har bare to. Resten er gått tapt. Ikke at jeg hadde så mange til å begynne med, da.
De to er Legend of Zelda og Blades of Steel, forresten.
Gah. Kom på at jeg har den obligatoriske Super Mario/Duck Hunt-kassetten også.
 
#4
Jeg hadde noe sånn som 5-6 spill. Super Mario Bros/ Duck Hunt, Super Mario Bros 3, Little Nemo og resten husker jeg ikke. Måtte desverre selge NESen for å få råd til å kjøpe meg en SNES. Forøverig det dummeste jeg noensinne har gjort! :(
 

Alexander

frilans ufør
#5
Jeg husker nabogutten lurte meg til å tro at pucken ville komme flygende ut av skjermen om man rundet Blades of Steel. Jeg var en veldig naiv 6-åring.
 
#6
Opprinnelig skrevet av GombaC@19.12.2004, 15.26
Jeg hadde noe sånn som 5-6 spill. Super Mario Bros/ Duck Hunt, Super Mario Bros 3, Little Nemo og resten husker jeg ikke. Måtte desverre selge NESen for å få råd til å kjøpe meg en SNES. Forøverig det dummeste jeg noensinne har gjort! :(
151201​
Det samme skjedde her, men jeg hadde litt flere spill. Hadde Super Mario Bros. / Duck Hunt, Super Mario Bros. 2, Super Mario Bros. 3, Shadowgate, Solstice, Little Nemo's Dreamland (eller noe lignende) og Zelda-spillene. Det eneste jeg har nå er Shadowgate, som er ganske fett.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Har alle NES spill som finnes emulert jeg. =D

Har derimot ikke peiling på hvor mange fysiske spill jeg eier lenger.
 
#9
Jeg hadde Super Mario/Duck hunt, Smurfene, et Snipp og Snapp spill, og et til som jeg ikke husker. Desverre har jeg bare smurfene igjen nå, og ingen kontroller fordi jeg klarte å låne bort begge kontrollene, lyspistolen og alle spillene til Shigsy, og nå har ingen av oss peiling på hvor noe av det er. :grine:
Vet noen om det er mulig å få tak i kontroller, spill og slikt i butikker, altså ikke av privatpersoner via nettauksjoner?

Byttet forresten til meg NESen med tilbehør for to lek-og-lær spill til PC som jeg hadde fått gratis. Tidenes byttehandel!
 
#10
Tja, det kommer vel mye an på din lokale spill butikk.... Bor du i Oslo feks. så hadde det kanskje vært en idè å stikke innom spider man... Har sett at de har hatt NES spill..

For min del så husker jeg ikke hvor mange NES spill jeg har, men det er en del... tenkte jeg kunne liste opp topp 10 lista ihvertfall:
1.Tecmo World Cup Soccer(Dette er et av favorittspillene mine den dag idag !)
2. Super Mario Bros(første møte med Nintendo, må listes som en klassiker)
3.Probotector(Moren til alle 2player coop på NES'en)
4. Battle Toads(glemmer aldri de sinnsyke kjøretøy banene, morro i multiplayer)
5. mega man 3(første spill jeg kjøpte for egne penger)
6. Punch Out(Boksespill på sittt beste)
7. Pro AM Racing(Bilspill på sitt beste)
8. Tecmo World Wrestling(kom ikke å si dere ikke husker Dr Guildo)
9. Track and Field 2(det har aldri gjort så vondt å spille TV spill)
10. Blades of Steel(Tidløst hockey)
 

epp

firm and correct
#12
Jeg har rundt 58 spill til Nintendo NES. Ikke noe jeg har lyst til å selge heller.. mye gode minner :D
 

Kilik

Lokal moderator
#14
Solgte NES'en med 4 spill (Super Mario Bros. 1,2, og 3 + Tom & Jerry) og ekstrautstyr til 800 kroner i 94/95. Var den gang glad for å bli kvitt den utdaterte dritten. Angrer litt nå, men har senere fått gjenopplevd minnene via emulator...
 
#15
Jeg har 3-4 spill liggende en plass, men jeg finner dem ikke. Jeg kan huske at jeg har Zelda 1 og et Smurfe-spill, men bortsett fra de husker jeg ikke hva jeg har. Jeg har også, som Akuma sa, klart å rote bort hans NES-kontroller og noe annet stæsj...... Jeg hater meg selv. :(
 

Lodin

Der Waaaah
#16


Trur uansett ingen av oss slår han fyren her. Han har foreløpig over 1510 kopier av Super Mario\Duck Hunt! 1510 kopier av Super Mario\Duck Hunt!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Wow. Tenk å ha så mange bekreftelser på egen sinnssykdom.
 

Lodin

Der Waaaah
#18


Han pleier også å cosplaye som Dan Hibiki så det var aldri særlig tvil om at han ikke er særlig god i huet.
 
#19
Hadde over 20 spill en gang i tiden, men jeg solgte halvparten for lenge siden.

Har 10 igjen:

Metal Gear
Super Mario Bros
Wild Gunman
Dragon's Lair
Shadowgate
Faxanadu
Swords and Serpents
Xevious

Er et par til men jeg husker ikke. Jeg er ikke noen særlig til samler, de ligger egentlig bare og støver ned. Metal Gear er litt artig å ha da, siden jeg liker serien såpass godt, men jeg ville mye heller hatt MSX-versjonen.