Hvor mye er N64 verdt?

Jeg har planer om å bygge opp en liten retrosamling og har dermed tenkt å kjøpe en N64 med to orginale kontroller (halvslitte) og fire spill (et baskettball- et fotball et starwars- spill og et annet som heller ikke er så populært) og lurer på hvor mye dette er verdt å kjøpe for.
Jeg har foreløpig gitt et bud på 400kr og lurer på om det er jeg som lurer han eller han som lurer meg. Jeg vil helst ikke "lure" til meg varene, siden han er en god venn og jeg dermed hadde følt meg som en snylter, derfor er jeg også ute etter en rimelig pris for varene han skal selge meg.

Sancti

Terrorkatt
Jeg vet heller ikke hvor mye den egentlig er verdt, men til sammenligning kjøpte vi en brukt N64 med to kontroller (én original) og 9 spill for 1000 kroner. Jeg synes det er en ok pris, men jeg vet som sagt ikke hva den egentlig bør koste, og stolte på Nobu som ordnet det.

Kan du si hvilke spill som fulgte med? Var det populære spill som Mario, Zelda osv. eller bare en haug med kjipe sportspill?

Sancti

Terrorkatt
Spillene er:
Zelda - OoT
Conker's bad fur day
V-rally
JetForce Gemini
Goldeneye
Nagano winter olympics '98
Star Wars racer
Banjo Kazooie
Pokémon Stadium

Hmm... da kanskje jeg burde by 500kr?

Har noen spm. til:
Hva er det som egentlig er mest verdt, spillene eller selve maskinen m/kontrollene? Og hvilke spill har høyst samlingsverdi? Ukjente eller de mer kjente titlene.
Har N64 i det hele tatt noen samlingsverdi?

På forhånd takk for alle kommende svar og takk til deg Sancti for raskt svar.

Kan være en god ide å sjekke hva lignende pakker går for på ebay.

Opprinnelig skrevet av Sancti@03.01.2005, 00.46
Spillene er:
Zelda - OoT
Conker's bad fur day
V-rally
JetForce Gemini
Goldeneye
Nagano winter olympics '98
Star Wars racer
Banjo Kazooie
Pokémon Stadium
157406​
Damn, det er en god deal. Til sammenligning har jeg sett folk som er villig til å betale opptil 500 bare for Conker..