Hvor mye ofrer du...

I dag måtte jeg gjøre en avtale med min mor for at hun skulle bestille DS-en for meg.
Jeg må ta et SVINGKURS med min søster fordi mannen hennes ikke vil! Dette må jeg gjøre seks mandager på rad.
Av og til så syns jeg at jeg satser litt for mye for å oppnå min syke spillglede, men noe må jo ofres. Eller hva?

Hva er det dere ofrer for å oppnå deres ultimate spillopplevelse? Er det ditt sosiale vesen? Skolen? Jobben? Livet? Eller er dere rett og slett ikke så spillavhengige som så mange andre på dette forumet, eller bare bortsemmte?

Hehehehe!!! Konge altså! Det der står det respekt av altså Freezar! Du burde få en titel som Spillgal eller noe slikt! :)

Jeg ofrer vel penger og mye tid. Ikke noe serlig mere...

Da Halo 2 kom ut, 11 november for å være nøyaktig, sto jeg opp gryttidlig og reiste over 1 time for å være først i køen på EBgames! Hadde selvsagt forhåndsbestilt, men ville ha spillet så fort som mulig =D

Bruker mest tid og penger jeg også, i likhet med LarZen.

Vel, hadde jeg svart så kjipt som dere så kunne jeg også sagt at jeg bare hadde satt av tid og penger. Men, hallo! Det ligger mer i det en som så. Hvor dypt graver du i lommeboka når du spontant kjøper et nytt spill, og hva skjer da med din sosiale atferd? Blir du sett på som et monster som sitter inne i klokketårnet sitt og spiller helt til øynene blir firkantet?

Begrunn folkens! Hvis ikke så vil jeg heller at dette topicet dør.

Opprinnelig skrevet av Freezar@26.12.2004, 13.57
Vel, hadde jeg svart så kjipt som dere så kunne jeg også sagt at jeg bare hadde satt av tid og penger. Men, hallo! Det ligger mer i det en som så. Hvor dypt graver du i lommeboka når du spontant kjøper et nytt spill, og hva skjer da med din sosiale atferd? Blir du sett på som et monster som sitter inne i klokketårnet sitt og spiller helt til øynene blir firkantet?

Begrunn folkens! Hvis ikke så vil jeg heller at dette topicet dør.
153882​
Okay, vel jeg velger somregel å sitte hjemme å spille istede for å bli med folk ut på byen å drikke å feste. Det er det endel som klager på... Jeg sitter også å tvinger meg til å spille selv om jeg har vondt i hodet eller verker i hele kroppen. Hehe, ikke bra med andre ord.

Så da ofrer jeg vel penger,tid,sosial liv og helsa da. :blunk: :tommelopp:

Penger og tid... ;)

epp

firm and correct
Jeg gamer kun når jeg føler for det. Ellers så er det prioriteringer som alt annet.

delta zai: Skarru ha bank?

Veeel.. Jeg må inrømme at hvis vennene mine bare har tenkt å drasse rundt i denne ellers kjedelige bydelen så går jeg heller hjem å spiller. Jeg er egentlig litt slik som epp, bare jeg 'føler for det' GANSKE ofte..

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@27.12.2004, 19.29
delta zai: Skarru ha bank?
154390​
Slapp av gjort verre ting, som har med spill og gjøre, og ting som ikke har med spill og gjøre.

*mwhahahahahahha*

Åssen kan han slappe av når du i tillegg har gjort værre ting!!!11 Monster! Døøøøø!! *poke, poke*

Det eneste jeg ofrer er:penger, tid, dame(*angrer*), helse(høytblodtrykk), og SQ'en har blitt trukket tilstrekkelig ned siden jeg fikk bredbånd ja :svette:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
For min del er terskelen litt for lav for å kjøpe og sette meg ned med spill. Særlig hvis jeg finner noe interessant brukt har jeg veldig lett for å kjøpe det, men så fenger det kanskje ikke eller det nedprioriteres i forhold til andre spill. Selv om jeg egentlig ikke har lyst til å spille mer enn ett spill av gangen, holder jeg nå på med 6-7 mer eller mindre samtidig. Så blir det nesten et element av stress og irritasjon av å ikke bli ferdig med spillene, siden det er så mange andre som venter ... Ikke helt bra. :(

M

Mako

Gjest
Jeg skulka skolen for å skaffe meg et helt nytt MGS2. Det var en tirsdag tror jeg det kom ut å det var jo selvsagt en skole dag, men det var så slakke lærere på den skolen så det gjorde ikke så mye.

Spiller av og til bare fordi jeg kjeder meg. Ikke fordi jeg har lyst til å spille. Da blir det ikke en fin spillopplevelse..

Ofrer egentlig mye for å spille, men det går ikke så mye penger i spill, i og med at jeg ikke har så mye penger. Nå har jeg 500,- blanke spenn jeg vet jeg burde spare til sko eller no sånt, men et nytt spill frister.