Hvordan åpne en PS2?

#1
For en stund siden slutter min PS2 å virke, den sluttet ikke helt, men begynte å ha problemer med å spille spill osv. Meldingen "Disc read error" dukket alltid opp når jeg skal kjøre et spill.

Nå spiller den ikkenoe.
Så jeg bestemte meg for å åpne min maskin for å rense linsen, i håpet om at det skal fungere.

Vil dette fungere?
HVORDAN SKRUR JEG OPP DEN BEDRITNE MASKINEN?
 
#3
Er veeeeldig blakk for tiden.
Veit du hvordan man åpner den?
 
#4
Rense cd'er har jeg dårlig erfaring med. Gjør alt i din makt for å åpne maskinen også kjøper du trykkluft på boks, også sprayer du luft inn i boksen, da tar du med alt det andre støvet å...
 
#6
Har du sett skruene som ligger på undersiden? Ta vekk de skruene og vips så er den åpnet. Ikke røsk vekk dekselet siden det er noen ledninger der som kan bli ødelagt. Ta heller av dekselet forsiktig så ser du.
 
#7
Han spurte om hvordan han kan åpne den...
Det er vel noen skruer et eller annet sted, prøv der strømforsyningen sitter...
 
#8
Ehh.. nei.
Alt sammen er smeltet sammen.
Aner ikke hvordan man skal påne den. Begynner
å tenke på å hente hammer'n.
 
#9
:stupid: :stupid:
 
#10
Kanskje Alexander Anderson med en av knivene sine hadde klart det..
 
#12
Dai`shan: Tror ikke du vet hva du snakker om. Gjøre alt i hans makt for å åpne maskinen? HAHA da kan han like gjerne kaste den ut av vinduet slik at den åpner seg når den treffer bakken!

Og til Alucard. Hvis du tror den er smeltet sammen så tar du veldig veldig feil. Du har garantert glemt noen skruer siden du tror den er smeltet sammen. Skruene ligger UNDER maskinen og under de gummi firkantene.