Igjen så går Spillegal forumet opp å ned i fart

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Må bare minne om at dette er en gratis tjeneste, og hvis du er så jævla lei av at det tar litt tid, så kan du bare gi faen i benytte denne tjenesten.

Hadde du betalt for å være medlem, hadde det vært litt anderledes, men faen a gutt..
 
#22
Hahaha komedie, jeg har alltid syns _LarZen_ har virker som en hyggelig og fornuftig fyr, men etter showet hans i denne tråden må jeg trekke det tilbake. The joke is on you _LarZen_!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@15.10.2005, 13.16
Vel jeg må si jeg er utrolig skuffet over "ledelsen" på dette forumet for dere viser totalt ikke noe tegn på at dere passer til nettopp dette. Og hvorfor skal jeg gidde å bruke tid på å poste ting å tang her slik om en spør om noe feil eller sier noe stygt om Nintendo så får en slengt noe så utrolig med dritt i tryne.

Og noen av dere er faktisk godt opp i 20 åra....skremmende.

Jeg stikker herved over til et annet forum som blir styrt av litt mere modne mennesker en det som er her i Spillegal.no

Veldig kjedelig for det er mange her som er veldig koselige, men som sagt "ledelsen" her er helt latterlig. Og trenger å bli skiftet ut av "voksne" mennesker.

Adios
269207​
ÆÆÆÆÆÆÆHÆHÆHÆHHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!
Kong Ironi, ditt navn er S. O. Larsen! :D
Fytti helvete, underholdning som dette får man ikke kjøpt for penger...

Noen som vil vedde om antall dager han klarer å holde seg borte, forresten? Basert på tidligere erfaringer tipper jeg ikke mer enn tre.
 
#25
... Spillegal er og forblir det samme. God tur da Larzen, du var faktisk en av lyspunktene på et "dødt" forum.
 
#26
Vel jeg formulerte meg kanskje lit teit når jeg ser tilbake. Er lissom ikke en jobb å skrive her lissom. Og jeg kommer ikke til å stikke ifra Spillegal.

Ja vi er nok noen her som ikke kommer godt overens i det hele tatt men slik er det nå bare. Jeg er garantert ikke perfekt men det er jeg ikke alene om.

Jeg vil takke til di av dere som har sendt mail, jeg setter veldig pris på slikt.

Så gjett hva gutter å jenter? Jeg stikker ingen plass, jeg kommer til å være her å plage dere 386 dager vært år med saklige og ikke fult så saklige innlegg.

Men til fremtiden så prøv å styr dere med angrip slik som noen av dere gjør. Jeg er kanskje ikke noe bedre men isåfal så skal jeg ivertfall gjøre noe med det.

Men hvorfor gå forumet så tregt a???? <---- Kødda!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#27
Opprinnelig skrevet av Coma2020@15.10.2005, 20.08
... Spillegal er og forblir det samme. God tur da Larzen, du var faktisk en av lyspunktene på et "dødt" forum.
269295​
Dødt? Det postes da visserlig daglig her, og ikke så rent få heller. Hvis et av lyspunktene er en fyr som ikke engang klarer å gi skikkelig tilbakemelding når han skal klage på feil, må jo du ha et jævla fint liv. Massevis av lyspunkter.
 

Sancti

Terrorkatt
#30
Da tenker jeg alle er glade og venner og sånt, så setter vi punktum der.
Tekniske problemer kan dere ta opp med Elfkin, det er han som har skylden for alt som ikke virker. :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Det skal du ha, Larsen. Du er ikke perfekt, men du er som ei klokke: til å stole på. Jeg vet alltid hvor jeg har deg.
Så får du tolke dette akkurat hvor du vil hen, og velkommen tilbake. :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.