Ingress - RLMMO

#1
Noen som spiller Ingress ?
Dette er da google's løsning for nerder som ikke orker å se sola uten mål og mening. Eventuelt om folk som liker frist luft osv.
Du levler opp, får XP og må grinde gear. Du slåss mot det andre laget, ødelegger baser med "bomber" aka XMP burstere.
Du spiller fra mobil/tablet i "terrenget".

Rimelig morsomt med andre ord :)
Mer info finnes på ingress.com


SS av intel mappen.
ingress4.jpg


mobil interface:

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Er dette samme konseptet som Neptune's Pride?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Jeg spiller også dette, jeg har nevnt det på forumet en gang tidligere.

Det er en gjeng i Tromsø som er ganske aktive for tiden, vi klarte å gjøre hele øya grønn en stund nylig. Det er en level 8-spiller på det blå laget som egenhendig tar over et felt i sentrum hver gang vi bryter linkene hans. Og han har visst mye fritid (han jobber i kommunen). Forr enn dikc

Sjekket tilfeldigvis Intel-sida en kveld i halv elleve-tida og så at resonatorer ble detonerte på en portal rett utfor jobben (en statue i rådhusparken), så jeg vandret ut og ble kjent med noe nye folk. Artig det!

Har også en invite til overs.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#5
Jeg tar gjerne en invite til detta, høres rart ut. Cockmcballs@gmail

Edit: Eller vent er det bare for Android? I så fall nevermind.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Men funker dette på bøgda?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#16
De siste par ukene har crafty Enlightened-medlemmer klart å få linket opp portaler i Harstad, Gåsvær og Vadsø:



Betyr selvsagt at vi ikke får laget noen linker inni feltet, men det gjør ikke de blå heller, og de er sykt demotiverte. Jeg har holdt portalen borte ved meg i 12 dager nå (8 til for cheevo). Vi har en del level 6 og 7-farmer omkring, bl.a på Rådhuset her, så jeg kan sitte på jobb og bare farme level 6-resoer og XMP-er. Jeg har over 100 av hver og det eier.

Under 40 000 AP til level 7 nå!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#17
Men yo, er dette no vits om man har en intelligenttelefon designet av etterkommerne av Steve J eller kun for androidere?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#18
Jeg aner ikke om det finnes noe iOS-app, men Ingress er jo en Google-greie. Jeg tror de bruker den til å få info om hvor folk ferdes og hvilke punkter som folk mener er interessante (nok til å bli en portal).


edit: Haha det viser seg at den kirka på Gåsvær ikke kan nås uten båt. Nice.