Interessant med youtube på SG?

Youtube?

  • Ja.

    Stemmer: 8 88,9%
  • Ja, men kun multiplayer.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ja, men kun singleplayer.

    Stemmer: 1 11,1%
  • Nei.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    9

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1
Jeg leste litt i den andre youtube tråden og tenkte jeg skulle sjekke om detter er noe dere vil ha. Så, er du interessert i å se på spillvideoer? Dette inkluderer alt fra gjenomspillinger av spill til samarbeid i multiplayer, helst med medlemmer her. Eksempler er gjennomspilling av Dark Souls, Saints Row 3 (Lodin?). Multiplayer med dere i Battlefield 3 eller mange andre spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Har cirka null interesse av LP-er med mindre det er gamle og/eller obskure spill, men kan sikkert være med på noe sånt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Har verken kompetanse eller ressurser til å kunne sette igang noe alene men blir gjerne med å bidrar på multiplayer/coop-fronten!
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#6
Ja jeg digger LPer, men nei jeg har ikke kapasitet til å gjøre det.
Jeg tenkte mer i retningen: vi spiller co-op og jeg tar opp det vi trenger.

Alt dere trenger hvis dere spiller med meg er spillet og skype. Skype er nødvendig for å ta opp stemmene fordi game/party chat ikke har bra nok kvalitet. Vi trenger ikke flere enn en som tar opp av gangen gjør vi vel? Både Buggz og jeg kan ta opp og lage en dual video (to videoer i en), men vi bor så nære at vi kan overføre alle filene vi trenger via en ekstern hdd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Lodin og jeg kan sikkert klinke sammen noe Saints Row 3-coop. Dvs. jeg får sjekke før jeg lover noe, sist jeg forplikta meg til å mekke no spillvideoings fant jeg bare ut at Fraps drapsdrepte PC-en min da jeg prøvde.