Intro vidoen til MGS3: Snake Eater

et mgs board

EDIT: hideo må piskes på pungen

Opprinnelig skrevet av soppe@30.07.2004, 20.29
Laster ned nå, hvor fant du den?

BTW: Er avtaren min synelig, jeg har hatt litt problemer med den.
81011​

kan ikke se avataren din

Halky

Veteran bruker ;)
Faen a, får bare denne opp jeg: Forbidden

You don't have permission to access /users/a/ArsenalGear/files/intro_cutscene.wmv on this server.

Og det funker dårlig med høyre klikk og lagre som i Opera. :(

Jeje, får laste den ned med IE da, siden det ikke funket i Opera og Mozilla Firefox.

Lodin

Der Waaaah
*Laste ned*

Alle som har problemer med avatarer bør laste dem opp på en annen server og hoste dem derifra (den i siggen min funker bra). SGs egen avatar-hoste-funksjons-dings er tilbakeståpende for tiden.

EDIT: Så jævla fet film! Får ikke puste.

Skikkeli flott intro, gleder meg sinnsykt til å se den på tven i bra kvalitet og ikke minst spille MGS3!

Kan noen se avtaren min nå?

Sorry ass, den introen gidder jeg ikke se. Ville ikke sett den om dere slikket mine blødende sår rene for dritt en gang. Venter heller til spillet kommer :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Mandark@31.07.2004, 00.36
"Listen up, Jack"...
81135​

Det la jeg også merke til. Da er det ihvertfall helt sikkert at du ikke er samme Snake som før for de som fortsatt tror det. jeg mener å huske at han het David. :)

Skjønner ikke hvordan en kunne ha en liten mistanke om at det var Solid Snake i det store og hele. Han bør vel kanskje først bli født, bør han ikke?

Lodin

Der Waaaah
Har Konami egentlig bekrefta at det faktisk er "stor sjefen" sjøl vi spiller som?
Syns ikke noe særlig om å spille som en karakter ved navn Jack.
Vi vet alle hva som skjedde sist gang...

Nå har jeg lastet ned filmen, men jeg har ikke sett den enda.
Jeg skal prøve å ikke se den. Det blir mye spennende å vente til jeg har fått spillet. Det blir hardt å vente så lenge med å se filmen. :svette:

Er det mye lettere å holde seg fra å se filmen når du har den liggende på din egen datamaskin et par museklikk unna enn når den ligger bortgjemt på en server i en galakse langt, langt borte? Merkelig logikk :/

Stilig intro, forresten. Konami må være verdensmestere i å presse ut bra grafikk av PS2-en.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Agahnim@31.07.2004, 02.57
Det er jo bekreftet at man spiller som Big Boss.
81153​
Noe som kan tolkes dithen at hans egentlige navn var Jack.