[Ønskes kjøpt] iPhone 4

#1
Vet ikke helt hva som er greia, men jeg har fått sinnsykt lyst på iPhone. Har et greit abonnement på Xperiaen, men mobilen har for liten skjerm til å kunne brukes til noe spilling eller surfing, dessuten har jeg hatt problemer med den siden dag en (låsskjermen fryser, bildet vil ikke snu ser når tastaturet dras ut o.l.). Den største faktoren er vel egentlig at jeg har lyst å ha noe å knote med på sambandsvakt, noe som GTA3 f.eks, eller se film på større skjerm.

Så, greia er den at jeg vil ha en iPhone. Samme hvilken, men må være 4-modellen eller over (4s) da den er finest, rett og slett. Hørt det kommer en ny en til sommeren, så nå har du kanskje anledning til å kvitte deg med din gamle?

Dersom jeg skal kjøpe brukt må den være fri for operatørlås og ikke ha noen svære riper i skjermen. Greit med lagringsplass, men så mye som 64 GB har jeg ikke behov for.

Ellers, hvis det er noen som bor i utland/kan fikse billigere telefon, så setter jeg pris på alle innspill. Billigste du får kjøpt ny i Norge er vel Tele2, som gir 4s med et dårlig abonnement.

På forhånd takk hvis noen veit noe eller har en kompis som vil selge... eller kjøpe i utland og sende hjem.