Jeg var nettopp i England på skoletur, og fristelsene var vanskelig å motså. Så jeg kjøpte meg en iPhone. Da blir iPoden jeg har brukt siden sent januar litt overfløding, og siden økonimien er heller dårlig etter denne turen velger jeg å selge den.
Dette er 16GB versjonen, den er veldig pent brukt, og ser veldig pen ut. Noe av det første jeg gjorde var å sette på noe beskyttelses greier jeg bestilte med iPoden, så om du skulle velge å ta av (eller å bytte ut disse, koster rundt en 50 lapp) så vil den se veldig bra ut.
Vet du lite om iPod Touch kan du lese mer om den her. Jeg ble fort veldig glad i denne MP3 spilleren, den er ikke den minste på markedet, men om du jailbraker den er det uendelig mye du kan gjøre med den.
Du får med alt som følgte med, i den lille boksen den kom i.
Bud over 1500 tas som seriøse, ny koster denne (etter nylig prisdropp) 2990,-
Sånn ellers var det stor mangel på smileys i denne posten;
:guns::huh::bye::afro::eng101::q1::hmm::brr::hyper:
Dette er 16GB versjonen, den er veldig pent brukt, og ser veldig pen ut. Noe av det første jeg gjorde var å sette på noe beskyttelses greier jeg bestilte med iPoden, så om du skulle velge å ta av (eller å bytte ut disse, koster rundt en 50 lapp) så vil den se veldig bra ut.
Vet du lite om iPod Touch kan du lese mer om den her. Jeg ble fort veldig glad i denne MP3 spilleren, den er ikke den minste på markedet, men om du jailbraker den er det uendelig mye du kan gjøre med den.
Du får med alt som følgte med, i den lille boksen den kom i.
Bud over 1500 tas som seriøse, ny koster denne (etter nylig prisdropp) 2990,-
Sånn ellers var det stor mangel på smileys i denne posten;
:guns::huh::bye::afro::eng101::q1::hmm::brr::hyper: