It's Official: Classic NES Series

#21
Opprinnelig skrevet av ILiuz+30.03.2004, 21.06-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@30.03.2004, 17.45
Fanden daske, dette går jo mot at jeg kjøper Super Mario Bros. for tredje gang.
Men såklabbert - må jo ha dette.
Vurderer faenmeg å kjøpe NES-GBA-en også, selv om Famicom Edition var mye råere...
Jau. B) [/b]
det var det jeg også skulle si :eek:
Du får vel faminco edition på lan-kwei eller lik-sang
 

Novastrum

Feminist-elitist
#22
Opprinnelig skrevet av Crizpy@01.04.2004, 12.06
Jeg kjøper det alle andre kjøper.
Er den populær, kjøper jeg den.
Hvis den er driiitbra, men folk ikke kjøper,  lar jeg være..
Det er et mainstreamprinsipp det her.
Du snakker med en proffessjonnell´ trendsetter her nå altså.
Hvis du shøper masse kult stæsj som har kvalitet, og er selvsikker når du forklarer hvorfor akkurat det stæsjet er kult, kommer alle til å ville bli som deg, siden de ser hvor kul og selvsikker du er.
Hvis jeg f.eks. har lyst til at det skal bli populært med pulearmbånd for gutter:

1 - Trendsetteren besitter og bekler seg med pulearmbånd i alle regnbuens farger.
2 - Teite sauer/followers kommer og prøver mobbing: "hva erre me rei a? hvorfor har du sånne homofjortissgreier runt lankene?
3 - Trendsetteren ser dumt på... avskummet, før han kjapt replikkerer: "Kjeften... taper... det har vel ikke du noe med"... "Jeg synes det er kult. Har tillogmed scora damer pga mine farbespraklende pulebånd."
4 - De skitne arbeiderklasseetterstreberene ser tvilsomt på trendyman før de sukker, og sier "pulebånd... nja njo... høres jo litt tøft ut i grunnen"
"Tror jeg kjøper meg et par av dem selv i morgen"
5 - Dagen etter skaffer trendyman en ny, kul trend som gjør at han hele tiden er foran etterstreberene.
Og slik gjentar historien seg.

Det er hardt å være trendy...