Jaja, kommer ikke Online emd DS heller >.>

Hvordan kommer man seg online med USB sticka? Den blinker og er innstalert. Men når jeg søker etter wireless så kommer det opp en feilmelding hvor det står "Unabel to connect to Wi-Fi."

Har du gitt tillatelse til å koble på via Windows? Klikk på ikonet i startlinja, høyreklikk på brukeren og velg «Gi tillatelse til å koble på».

Hva mener du?

Har bare en som maser om oppdatering. Ikke noe annet windowsikon?

Det eneste som kommer opp når jeg høyreklikker er
"Verson informasjon"
"Stop Nintendo Wi-Fi USB connector"
"Kjør reggistreringverktøyet for Nintendo Wi-Fi USB connector"

Det har jeg gjort.

Hvordan er det du prøver å koble deg til med DS-en? Du trykker på «Connect to your Nintendo Wi-Fi USB Connector», ikke sant?

Ja.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ARGH!

1: WFC Connection Settings
2: Connect to USB Connector (eller tilsvarende, gidder ikke slå på DS-en nå)
3: NÅR DU HAR GJORT DETTE, DA DOBBELTKLIKKER DU PÅ WIFI-IKONET PÅ PC-EN DIN
4: DER SER DU AT DS-EN DIN PRØVER Å KOBLE TIL; HØYREKLIKK, "ALLOW" ELLER "TILLAT" ELLER HVA POKKER

HEI HURRA DU ER ONLINE.

Hurra for de som ikke gidder å lese instruksjonene. Jeg elsker dem.

Hmm.. Kanskje høyere makter ikke vil at du skal komme online med dine konsoller?
Følg disse hintene, og hold deg til singleplayer eller Hot-Seat multiplayer spilling

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg tror de eneste maktene som er i spill her er at vår venn ikke makter å fatte hvordan samspillet mellom spillmaskin og det store, vide Internett virker.

Har lest den jævla manualen mange ganger. Det var bare en liten ting jeg overså :p Fikk foresten hjelp av en kammerat med problemet.