Japanske spill på europeisk VC nå

Kilik

Lokal moderator
Fra i dag kommer Nintendo med en hyggelig overraskelse på Virtual Console. Spill fra den japanske regionen inkludert spill som aldri ble utgitt utenfor Japan. Her er også hva man kan vente de to neste ukene:
SITAT
September 14 - Mario Week

Super Mario Bros.: The Lost Levels (NES)
Mario's Super Picross (Super NES)

September 21 - Ninja Week

Ninja Gaiden (NES)
Ninja JaJaMaru-kun (NES)

September 28 - Sci-fi Week

Sin and Punishment (N64)
Gradius III (Super NES)[/b]
Er nok en del vestlige nerder som har lengtet etter Sin and Punishment.

Betyr dette at amerikanske spill også vil dukke opp her?

Når Chrono Trigger kommer på europeisk VC kjøper jeg wii. Garantert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sin and Punishment, digg. Det skal testes. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Variabel @ 15.09.07, 12.38) 82023
Kjøpte Lost Levels i går.
Skjønner at det ble scrappa (eller hva enn som skjedde med det).[/b]
:eng101: Lost Levels er et kallenavn på den japanske utgaven av Super Mario Bros. 2. Amerikanerne syntes det var for likt SMB, så de droppa å gi det ut i statene, og tok isteden og fiksa på grafikken i det japanske FDS-spillet Doki Doki Panic og gav det ut som Super Mario Bros. 2 i USA og Europa.

Sånn ellers har jeg spilt gjennom Lost Levels både på Super Mario All-Stars og Super Mario Bros. DX, og selv om det spillet ikke er like knallbra som SMB1, er det heller ikke katastrofe. Mye vanskeligere enn det første spillet, men vel verdt å sjekke ut for Mario-fans.

Husker jeg sikla etter Sin & Punishment back in the days. Men om spillet er på japansk(du er sikker, kilik?), så er det ikke like sikkert jeg slår til.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sin & Punishment er kanskje ikke 'oversatt', men all voice acting i spillet er på engelsk, med japanske subs. Det skulle ikke være noe problem for vestlige å spille det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn apropos Sin & Punishment så står det i Virtual Console-sjappa at den versjonen har blitt "specially engineered" for å inneholde engelsk tekst. Så det så.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og Eurogamer sier det er 9/10. Så det, så.

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Yetipants @ 16.09.07, 01.20) 82111
:eng101: Lost Levels er et kallenavn på den japanske utgaven av Super Mario Bros. 2. Amerikanerne syntes det var for likt SMB [...]
[/b]
:eng101: Rettelse, det ble antatt å være for vanskelig for amerikanske spillere!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvor har det blitt av Lost Levels? Jeg fant det for noen få dager siden, men nå som jeg skal laste det ned er det borte! Sin & Punishment er i samlinga iallefall.

Tror jeg må få raska den ned før den forsvinner for meg og. Noen som har prøvd S&P? Verdt kronene? Stoler ikke helt på anmeldelser når det er snak om halvt kultspill.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
"For deg og"? Er den borte fra VC, så er den borte fra VC.

EDIT: :argh: at you!