Jeg lager Minecraft-videoer og legger på YouTuben

#1
Heisann folkens, Einar her. Noen av dere kjenner meg kanskje fra sånne sosiale hendelser som «innflyttingsfesten hos Yetipants». Det ble den gangen lovet dyrt og hellig at man skulle registrere konto på Spillegal og bli med på moroa. Konto ble registrert, men så var det dette med aktiviteten da.

I hvert fall, jeg har en liten YouTube-kanal gående hvor jeg legger ut Minecraft-videoer. Her sånn. Jeg prøver å henvende meg til min egen aldersgruppe (~30), men utover min egen vennekrets så ser det ut til at det er aldersgruppen 12-17 som finner frem til kanalen min. Dere på Spillegal er litt mer det publikumet jeg faktisk prøver å nå, så om dere har lyst til å ta en titt så er det jo hyggelig!

Kort om oppdateringsfrekvens: på grunn av det virkelige liv og jobb og greier så er det rett som det er jeg ikke har overskudd eller kreativitet til overs til å lage videoer, så det kan til tider ta veldig lang tid mellom hver video. Dette er sikkert grunnen til at jeg ikke er Norges mest populære let's-player enda.

Oh, og av og til streamer jeg på http://twitch.tv/einarjhgames

Og så joinet jeg nettopp Spillegal sin MC-server (hei Buggz!)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Vil bare si at du har en utrolig kul logo på de der Atilla og Einar overlever-videoene, det var nok ikke billig å få en såpass proff logo.
 
#3
Det kan kanskje se sånn ut, men i realiteten var det en tilfeldig person på nettet som tilbød seg å gjøre det gratis.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#5
Jeg likte videoene dine. Vet ikke hva det er, men jeg synes det er mye mer gøy å se på Minecraftvideoer enn å spille det selv.
 
#7
Takk for det, Siful!