Jeg lurte på?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
På det gamle spillegal hadde Vivi Orniter årets medlem avstemmning, årets signatur osv.
Er det noen som skal opprettholde disse avstemmnignene.

Bare lurte ^_^
 
#5
Hva er galt med skoen? jeg mener det helt alvorlig nå, martin: skriv alt du synes er negativt med skoen; med alt mener jeg alt.


hvorfor ikke bare kose? :(
 
#6
Faen heller, hva har du gjort med Steinennorge?!
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Spiller det egentlig noen rolle hvem som leder denne greia?
Vi vet jo alikevel hvem som vinner uansett.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#8
Opprinnelig skrevet av ILiuz@17.09.2004, 20.43
Det gjør vi nok. Hele greia var forresten min idé. :smarting:
103860​
Bæææææææ. Mulig du hadde i det hodet, men jeg laget et emne hvor jeg foreslo "SG Awards". Det emnet ble forresten borte under ditt (?) slettemaraton. Ikke tiss på det eneste jeg har utrettet i livet! :p
 
#9
Opprinnelig skrevet av Gateway666@17.09.2004, 22.17
Skal noen andre enn Skoen lede det?
103910​
Håper ikke det... :rulleøyne:
 

Endre

Ødela forumet
#11
Opprinnelig skrevet av Nabbe+18.09.2004, 04.51-->
<!--QuoteBegin-ILiuz
@17.09.2004, 20.43
Det gjør vi nok. Hele greia var forresten min idé. :smarting:
103860​
Bæææææææ. Mulig du hadde i det hodet, men jeg laget et emne hvor jeg foreslo "SG Awards". Det emnet ble forresten borte under ditt (?) slettemaraton. Ikke tiss på det eneste jeg har utrettet i livet! :p
104048​
[/b]
Jeg hadde aldri et slettemaraton, det var bare noe Skoen ville at folk skulle tro... :ler:

Klaymen: Jo, det høres greit ut.
 
#14
Jeg synes at det er på sin plass å ha nominasjonsdelen i avstemninga første uka i november. Så tar vi nominasjon på IRC-kanalen og selve avstemningene her på forumet fra midten av november. Hvem som leder det er ikke opp til meg. Det får ILiuz bestemme.
 
#16
Ta avstemmningen på IRC? Ja, la oss tvinge alle inn på kanalen din så du får en ny idle rekord!

Når det omhandler forumet, så har man gjerne ikke en avstemmning på en IRC kanal hvor 20% av brukerne henger.
 
#17
Nominasjonen kan skje på IRC. Så tar en avstemninga på forumet. Årets #spillegal blir nok i min regi fra siste uka i november.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#18
Ikke faen om jeg gidder å dra inn på IRC-kanalen for å nominere mennesker.

Kan noen som ikke gjør ting dritvanskelige og grav alvorlig lede dette? Hmm? Værsåsnill? Hvor faen er Bazooka Tooooooooth? :(
 
Status
Stengt for ytterligere svar.