Jeg selger spill

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg selger følgende Xbox spill :

- Ninja Gaiden
- Project Gotham Racing 1
- Project Gotham Racing 2
- Azurik : Rise of perathia
- Conflict Desert Storm 2
- Sega GT 2002/ Jet Set Radio Future - 1CD (Ikke orginalcover)
- NBA Jam
- Halo
- Unreal Championship

Kan også selge en stor Xbox kontroller og DVD-Kit.

Bare kom med bud!

D

Deleted member 91

Gjest
Vel. Både Conflict: Desert Storm II og Unreal Championship selges for £10 hver på play.com - og førstnevnte eier jeg tilogmed fra før, dog til PS2. Femti kroner for bunten, du betaler porto? Skal også nevnes at spillene virkelig er gamle - særlig hvis ikke Unreal er "Classic".

D

Deleted member 91

Gjest
Hahahahaha. ... Hahahah. Jeg kan finne spillet til 100 spenn i en butikk. Så nei takk. Oh, siste tilbud: 100 spenn, og du betaler porto.

200 kr, jeg betaler porto for Ninja Gaiden (skal være pent brukt, ingen riper)

Dessuten, var det dette spillet som du solgte til trønder som ikke fikk det til å virke? yikes!

Det er noen små riper men spillet har funket hos både og Bane-of-Light, send han PM og spør hvis du ønsker det. 200 + porto går bra. Send meg PM om du vil ha det eller ikke.

Du ett spørsmål, kan hende hvis det er som håper så kan det hende jeg kjøper...

Lurte på hvorda NBA Jam er...

Er det slikt som på den gamle 64 maskinen eller forsåvidt SNES maskinen?

Kan man lage egne karakterer?

Har ikke prøvd på de andre konsollene du nevnte. Jeg digger basket spill, men jeg må si at jeg ble skuffet over dette ( litt overdrevent mener jeg). Jeg mener sikkert det og fordi jeg har basket som hobby men gøy er det, overdrevent men gøy. Er ikke sikker på om du kan lage egen spiller, kan sjekke og svare senere.

Kom med bud du som vil ha Ninja Gaiden men jeg har blitt tilbudt litt over 200,-. Jeg har ombestemt meg litt, jeg kan ta imot spill for det men det må være Xbox spill og ett bra spill.

Jeg får 200,-for den store Xbox kontrollen, er ganske sikker på at ingen vil by over det men hvis noen vil betale ekstra så sender jeg kontrollen ikke før om 5 dager. Gi bud! ikke noe er solgt foreløpig.

Status
Stengt for ytterligere svar.