JoinGame Workshop IX

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Som noen kanskje husker dro Buggz og Nicholas sammen med undertegnede til Kristiansand hvor vi møtte Frenzy og stakk på JoinGame Workshop VIII. Denne tråden fra post to og nedover tar for seg det.

Jeg skal på neste, og vært kult om noen vil være med og reppe SG, her er informasjonen:

Onsdag 9. juni arrangerer JoinGame workshop IX i Oslo. Workshopen vil inneholde en paneldebatt om norsk spillsatsing der representanter fra regjeringen, spillprodusentforeningen, spilldistributører, forskere og journalister skal diskutere framtiden for dataspill i Norge.

I tillegg vil workshopen fokusere på visuelt design i dataspill med presentasjoner fra ulike spillutviklere fra hele Norden. På programmet star blant annet presentasjoner fra danske PlayDead Games som har utviklet spillet Limbo, finske Kloonie Games som utviklet spillet Crayon Physics Deluxe, svenske CACTUS som er en legende innen indie-games utvikling, DICE EA som blant annet utviklet Battlefield Bad Company 2, Ravn Studio som nettopp har gitt ut spillet Flåklypa Grand Prix for Nintendo DS og flere.

Sett av 9.juni i kalenderen med en gang! Dette blir en svært spennende og lærerik workshop!

Workshopen er gratis, men vi krever registrering for å kunne gjøre bestillinger på mat og lokaler. Påmeldingsfrist er fredag 21.mai, men vær oppmerksom på at det er et tak på 100 deltakere på workshopen!

For mer informasjon, se http://workshop.joingame.org

Lodin

Der Waaaah
Hva skal vi føre opp som institusjon på det sjemaet? Lett nok for deg som er pro anmelder i Blagda osv.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spillegal.no beibi! Nei men seriøst, var det de andre gjorde forrige gang. For det første kan du skrive Promperommet om du vil, og for det andre er det kult å reppe SG.

Lodin

Der Waaaah
Vel om det holder skriver jeg det. Vil dra dit og se Limbo samt håne folka fra Ravn for å prestere å porte ti år gamle Flåklypa GP til DS.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Synd det ikke er den enorme oppslutningen, men om det er noen lurkere der ute er påmeldingsfristen fredag!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg meldte meg på og pronto av igjen, for jeg kan ikke ta meg fri den dagen. Soz.