JRPG til Europa og ikke USA? Xenoblade'd!

Lodin

Der Waaaah
Vi får Xenoblade, det får ikke USA. Er det no å rope hurra for? Jeg vet ikke og jeg vet ikke om det er no til spill, men visse amerikanere er butthurte.

Hahaha! Vi kan kun håpe at de eksklusivt gir oss Last Story også. XD

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ser for meg jeg kjøper dette bare fordi det er et jrpg og jeg har lyst til å bruke Wii-en til noe (annet enn Mario Kart en gang annenhver måned).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eneste måten jeg kan komme til å sjekke ut det der på, er hvis hver eneste omtale av spillet inneholder en variant av setningen "Incredibly, Xenoblade breaks with every single tradition laid down by its predecessors". Jeg har seriøst aldri noensinne spilt et mindre engasjerende JRPG enn Xenogears.

Kleevah

Livsfarlig amatør
De jævla "operation rainfall"-greiene er noe av det mest bedrøvelige jeg har sett ass. De skal ha for optimismen, men makan til malplassert sted å investere innsats skal man lete lenge etter.

Protips til alle som ikke har vært borti Nintendo før: DE GIR ALLTID FAEN. ALLTID.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Clit-giraffe er dagens ord.

Uansett, jeg brukte faktisk Wii-en i helga (spilte ferdig Metroid: Other M og dilla med litt annet). Hender også at den blir brukt til Mario Kart, Brawl eller NSMB.

Lodin

Der Waaaah
Mens jeg spilte Kirby og Batman med nevøene mine i går. :)
Uansett klager jeg ikke på spillmangel all den tid jeg ikke engang har giddi å coppe Muramasa eller Lost in Shadow.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg har hvertfall spilt mer på Wii en på *hoste støv* PS3. :smugdog:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eneste måten jeg kan komme til å sjekke ut det der på, er hvis hver eneste omtale av spillet inneholder en variant av setningen "Incredibly, Xenoblade breaks with every single tradition laid down by its predecessors". Jeg har seriøst aldri noensinne spilt et mindre engasjerende JRPG enn Xenogears.
9/10 fra Eurogamer, og anmelder påpeker hvor forbanna skrot Xenogears/Xenosaga var og understreker at dette er andre boller? Hold meg, jeg dåner.
[...] with Xenoblade Chronicles, Takahashi demonstrates creative humility as he brings ambition in line with achievability and moves away from that reliance on cut-scene storytelling, which he recently described as a "creative dead-end". Make no mistake, Xenoblade Chronicles carries a grand narrative, played out by a cast of scores; but that plot is expressed as much in the game's mechanics and environment as it is cinematically.
Exploration off the beaten track is encouraged with experience point rewards for every landmark charted - but this is a world that invites wide-eyed surveying. The joy of discovery is reward enough.
The real-time battle system is closest to Final Fantasy XII's cog-like mechanisms, while the shower of delicious side quests is pure World of Warcraft, filling the world with chances to shine, great and small. Meanwhile, the expansive wardrobe and huge array of weapons (many of which can be customised with crafted gems to add buffs and debuffs) are reminiscent of the latest Dagon Quest. (sic)
The result is a game with a flavour quite unlike any other, and whose onion layers of strategy and motivation prove irresistible - and not only to the JRPG faithful.
Altså, vel, dette var uventa. Må nesten kjøpe dette.

Og så se at salgstalla holder seg tresifra og at Nintendo sier at det var feil å gi det ut i Europa, at markedet er dødt og at noe sånt aldri vil skje igjen. ^^

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det der var faktisk det eneste jeg trengte å høre for å anskaffe spillet. De tidligere Xenospilla er så jævlige atte ... hjælp.

Hmmm... høres jo greit ut. Kanskje et JRPG jeg kan like denne generasjonen (som ikke er Demon's Souls selvsagt).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen