Just Cause 2: SG's uoffisielle leaderboards!

#1
Vel, så der sitter eg og speler som ein gal på dette elskbare spelet. Men eg savner leaderboards ingame! Så i denne tråden håper eg å engasjere dei på forumet som måtte føle det samme. Har laget denne i første omgang:


Dei som vil delta treng så klart ikkje lage video, skjønt det er jo artig også. Eit skjermskudd er godt nok.

Listen er slik foreløpig:

Sawah Country Crossing:
1. Sagosen - 1:31:84
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Master race PC-en min har innebygget gjør-hva-enn-du-vil-med-signalene på alle spillene mine og mer. :riffa:
 
#5
Wot? Jaja, underlegne kjeksboksbrukeren her lagde no tråden først uansett. Så blæ. :p

Gløymde å nevne at reglene er: Ingen regler! Så lenge det kun brukes umodifiserte versjoner av spelet så klart. Go nuts med kjøretøyet du vil!
 
#7
Hehe, tenkte mest på Drauden sin kommentar. Men stilig med innebygget jutub-funksjon, då kan muligens andre stille med videoer også!

Men, kom på at eg kanskje burde nevne at tanken min rundt tråden var som følger:
1. Eg legger opp video av ein bane
2. Alle slår tiden min og poster bilde/video av dette
3 ....
4. Profitt!

Evt, skal folk berre poste vilt med tider fra diverse baner så kan den som vil prøve å slå den tiden han/ho vil? Vad tycks?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Jeg skjønte det og akter å gjøre nettopp det, jeg har bare ikke anledning i dag.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
Hadde jeg spilt dette utover demoen hadde jeg eid dere alle, så veit dere det.