Kamera-vinkel spørsmål for RH: Aek!

Er det noen andre på detta forumet som har lagt merke til at kvar gong du ser levende bilder frå Ringenes Herre: Atter ein Konge, så er det alltid frå kameravinkler som du ikkje har tilgang til i sjølve spelet?
Eg har runna det for lenge sida og når eg var ferdig med det fekk eg masse intervju med skuespelerane frå filmen.
Mens dei snakka fekk eg litt videoklipp frå spelet i tillegg.
Men i dei klippa var det andre kameravinkler som du aldri kan spele med i spelet.
Om du ser bakpå coveret kan du også sjå bilder frå bla. Pellenor Fields. Der kan du sjå ein Olifant som tramper seg framover. Det ser mye bedre ut å kunne sjå den banen frå den vinkelen enn den orginale vinkelen du har i spelet!
Eg lurte på om det var noe du kunne gjere med det?

I Max Payne 2 har eg skrivd inn eit eller anna i console'n (Trur det var det eg gjorde... er så lenge sida. Det var vel "developer-key" eller noe liknande) og då kunne eg trykke på F3 og når eg hadde gjort det kunne eg stille kameravinkelen akkuratt der eg ville ha han. Eg kunne f.eks sette han på golvet, i eit hjørne, i taket, inni eit skap, bak ei dør, foran avløpet på ein pistol osv.
Dette var noe produsentane hadde brukt for å lage skjermbilder til Max Payne 2 som dei kunne ha i reklmer og sånt.

Derfor lurte eg på om dette var muleg i Ringenes Herre: Atter ein Konge?

TUSEN TAKK TIL LODIN OG HOWIE! :)

Eg trudde eg ikkje kom til å få no svar på denna tråden så eg hadde glømt han heilt bort.
Men tusen takk i alle fall... det er jo aldri for seint å takke! ;)

Har ikkje funne no løysing så om noen klarer å finne ei så er det bare å poste!
Eg har tenkt å spørre litt på forumet om eg ikkje finner no på google!

Så tusen TAKK LODIN OG HOWIE!