King Kong ønskes kjøpt

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Condemned er også et fint spill hvis man vil ha mange achievements points raskt. Kjøp på QXL

Noe fett å bytte mot ?

Har vell dei fleste konsollende der ute :

PS2
Xbox 360
DS
PSP
GC
PC

Og så er jo noen av di bakoverkomplitve. ( SKRIVE LEIF )

Har dessvere kvittet meg med mye, og har derfor lite å bytte mot.

Har følgende til Xbox:
Dead or Alive 3
Project Gotham Racing
Rallisport Challenge
Oddworld: Munch's Oddysee
Splinter Cell

Og et Plantronics Halo 2 headsett.

Du er ikke ute eter å selge det da? Problemet er da bare at spillet koster relativt lite nytt. 184,- på DVDStrax.

Edit til Houseman: Takk for tipset, men King Kong virker lettere. Det holder runde spillet en gang, som er gjort på 5-6 timer. Så er 1000 poeng i boks.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Gjaldt tilbudet på DVDStrax bare de siste kopiene på lager eller noe sånt? Jeg prøvde å finne det selv fordi jeg også ville kjøpe det, men jeg fant det ikke på siden. Har du en direktelink, Mongis?

Jeg kan godt grave frem en link, men saken er at det står Xbox 360 i selve tittelen, mens det er bilde av Xbox coveret. Det står også Xbox i selve produktbeskrivelsen. Sendte mail i går, og fikk bekreftelse på at det er Xbox-versjonen. Edit: Her er link.

Uansett, vil du kjøpe det av meg? Kjøpte det selv på EBGames i dag(gadd ikke vente), for 259. Og etter 5-6 timer spilling, er jeg ferdig, og har 1000 poeng mer i GamerScore. :p

Interessert?

Maraj

Ålø- og energiminister
Si meg. Hvordan har dere tenkt til å pakke inn King Kong? Er ikke han litt storattekanskje. Frakten blir dyr. lawl