Kingdom Hearts Trivia

Men det man hører høres bra ut... eller noe.

Hva heter fyren som har stemmen til Sora? Nevn et par filmer som han har spilt i. (Helst 2 eller mer)
 
Haley Joel Osment heter han. Han har spilt i Artificial Intelligence og The Sixth Sense, hvis jeg ikke husker feil.
 
Tihi, sote skjogen.

Forklar hvordan man får Tech Points av de forskjellige karakterene på Destiny Island.
 
Øh.. Må si at jeg er ekstremt usikker på det jeg skriver under her:

Wakka: Slå tilbake ballene han kaster på deg. Han har to forskjellige kast - et superkast som man får to tech fra, og det ordinære kastet som man får et tech point fra.
Selphie: Øh.. Parere "slagene" hennes, om det i det hele tatt går ann å få fra henne?
Tidus: Øh.. Parere slagene hans? Samme som med Riku, noe. Han har en del forskjellige angrep som man får mer eller mindre Tech Points fra..
Riku: Parere slag! Når han slår, slår du, slik at sverdene deres møtes. Et slags blokk, men på sverdspråk heter det parering. :confused:
 
I thought so. Valan, du vet for mye, din tos.


...Også reviver jeg et gammelt spørsmål som Rube kom med:
Hvor mange Final Fantasy duppeditter/karakterer finnes det i Kingdom Hearts?

Om dere vil lete bakover er det greit for meg, men det svaret er nemlig feil.
 
Karakterer:
Sephiroth
Aerith (også skip)
Yuffie (også skip)
Cid (også skip)
Cloud
Leon/Squall (også skip)
Wakka
Selphie
Tidus

Skip:
Chocobo (og keychain)
Cactuar
Ramuh
Ahriman
Alexander
Goblin
Sylph
Shiva
Deathguise
Leviathan
Bomb
Lamia
Catoblepas
Atomos
Sandy
Mindy
Cindy
Typhoon
Carbuncle
Adamant
Imp
Odin

Fiender:
Behemoth


I tillegg er det mange magier fra FF som finnes i KH. Navnene figurer både som magier i KH og som navn på deler til Gummi Ships.
 
Greit nok - jeg godkjenner det der. Du skulle kanskje lagt til noen av gummidelene, som "Holy" og "Ultima" og slikt tull.

Men la gå - Ruby, you're up.