Kjøpe NTSC spill

Hvilken nettbutikk er det best å bruke når en skal bestille NTSC spill?
Jeg vet allerede om dvdboxoffice.com, men disse bruker to ca. 2 år på å få levert spillene. Amazon.com fungerer heller ikke, siden disse bare leverer spill innenfor USA's grenser. Hvilke nettbutikker bør jeg benytte? Noen som vet om noen de kan anbefale? Husk, jeg skal ha NTSC spill...

Takker for all hjelp :)

Jeg bruker tbcgames.no en god del. Det synes jeg fungerer meget bra!

tbcgames har jeg benyttet en del, men utvalget deres er ganske dårlig når det gjelder NTSC spill synest jeg.

MoFo2: Har du handlet mye fra disse stedene selv? Er de til å stole på? Og hvordan blir det med toll og frakt og slike ting?

Så vidt jeg vet tar tbcgames imot spesialbestillinger. Hvis det du vil ha ikke er i butikken, kan du bare å sende dem en mail, og de skaffer det du vil ha uten ekstra kostnader.

Blir selvsagt litt dyrere enn å bestille fra utlandet, men kjekt hvis du ikke har kreditt kort, eller ikke vil bestille fra utlandet.

Må innrømme jeg har bare handlet fra DVD Soon. Fikk nettopp en DVD derfra og den fikk jeg ikke toll på. DVD Soon og de to andre er plasser jeg har hørt god-ord om på andre fora så da er de vel ikke så ille. De har i likhet med DVD Box Office gratis frakt. DVD Box Office fungerer best til pre-orders.

Om du skal ha japanske spill (NTSC-JP) kan jeg anbefale Play-Asia.

Når hovedsiden kommer opp skal jeg ta for meg mer angående importering, så det er bare å følge med! ;)

MoFo2

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JEG ER SÅ JÆÆÆÆÆÆVLA MISUNNELIG PÅ DEN PANASONICEN DUIUIIN AT...

MoFo2, du er en sjarmerendes kar :flau:

Ja om du vil ha en Panasonic Q, så må du snart skynde deg - ute av produksjon den nå. Bare GB-playeren til Qen går for en heftig sum dollar på eBay. Ikke mange ukene det gikk en for cirka $250 og for den summen så får du 2-3 nye Gamecuber i USA...

MoFo2

...så den kommer ikke på tilbud noen steder med andre ord?...

Lite sannsynlig. Men man skal aldri si aldri... du får jobbe hardt i sommer og tjene deg opp til en Q. Koster bare et sted mellom $399-500 for en Q som tar JP- og US-spill samt har sonefri DVD-spiller og det er da ikke så gæli?

Edit: ca 2700,- til 3400,- i norske kroner etter en liten økt med valuta-kalkulatoren på dnb.no ;)

Edit 2: og så kommer frakt og evt. toll i tillegg...

MoFo2

må du skrive med dollarbenevning, hva med ,- eller "nok" som man også kaller det?

Redigert: rundt 2000 ja, jeg skal få 2000 ved å jobbe en halv uke i sommer.. (malejobb) men vi får se.... når er den heeeeelt ute av salg?

eXploSer

Straks butikkene er utsolgt vel! Daah... :p
Ingen som vet når den er helt ute av salg.

Litt OT. Men hvor får jeg tak i omformer/trafo som lar meg spille ntsc konsoller her i Norge? Ble fortalt av en at det koster nesten 1000,- på Clas Ohlson. Kan det stemme at det er så dyrt?

Opprinnelig skrevet av Eulogy@27.05.2004, 05.47
Litt OT. Men hvor får jeg tak i omformer/trafo som lar meg spille ntsc konsoller her i Norge? Ble fortalt av en at det koster nesten 1000,- på Clas Ohlson. Kan det stemme at det er så dyrt?
Kommer helt an på hva slags Watt(effekt) den skal gå på. Tror xbox trenger noe sånt som 75-100W mens ps2 og gamecube trenger 50-75W. Ta et søk på google. Skal du ha en som funker til det meste koster det vel 700-800 kroner.

Jeg fikk med strømomformer for 300 kr ekstra når jeg kjøpte NTSC konsoll av TBC games, vet ikke om de selger de løst, men du kan jo spørre!!
Clas Ohlson har det også, men der er prisen noe høyt! Fra 800 kr tror jeg!