Kjøper defekte PS2'er.

Om det er nåken som har defekte pstwo'er liggende dei vil bli kvitt, så kjøper eg gjerne. Vil helst vite kva som oppfattes som problemet med dei også først.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har en gammel PS2 (feit type) med busto DVD-ROM hvis det er aktuelt. Skuffen er herpa.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Laseren fungerte brillefint den, tror jeg brakk noe i selve skuffefaenskapet på fylla en gang. :p Modellnummeret er SCPH-50004.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg visste ikke at du drev med sånn derre fylla, Yeti.

Tror jeg har flere stasjoner her som ikke fungerer eller fungerer jævlig dårlig. Hvor mye gir du?

Takk for info, Yetipants. :)

Gir ikkje særlig mykje, maks hundrelapp. Har ein ps2 med dårlig laser, så den med busted skuffe knabber eg berre laseren fra og fikser. Har ein pstwo eg kjøpte av Krangass her inne som ble fucked ganske så med ein gang pga dårlig laser, så eg måtte kjøpe ny på nett siden han aldri svarte på mailene mine. Synes det var litt artig å styre og stelle litt i kassa, og heller ikkje særlig vanskelig! Dessuten fant eg ut nåke artig om korleis man kan bruke eit vanlig minnekort som modchip! Så det hadde vore kjekt å ha ein ps2 eller to å teste det ut på.

Så, i eit nøtteskall, eg vil mekke litt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh. Så, vil du kjøpe PS2-en min for en hundrings, eller hvordan var det?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må nok det.