A Aleksius Medlem 19 Mai 2006 #1 19 Mai 2006 #1 Noen som har en til salgs? Kan eventuelt gi Splinter Cell: Chaos Theory DS for en GC kontroll eller penger.
Noen som har en til salgs? Kan eventuelt gi Splinter Cell: Chaos Theory DS for en GC kontroll eller penger.
L Lv2RedSlime Medlem 30 Mai 2006 #2 30 Mai 2006 #2 Har en jeg aldri bruker, men det er en sånn Logic 3, vil du ha den?
Edian Medlem 30 Mai 2006 #3 30 Mai 2006 #3 Jeg tror jeg har en svart GC-kontroll som er i god stand. Den har den ytterste esken og manual. Om du er interessert skal jeg få sjekket standen. Ta utgangspunkt i at den er i fin stand, og kom med et bud.
Jeg tror jeg har en svart GC-kontroll som er i god stand. Den har den ytterste esken og manual. Om du er interessert skal jeg få sjekket standen. Ta utgangspunkt i at den er i fin stand, og kom med et bud.
L Lv2RedSlime Medlem 30 Mai 2006 #4 30 Mai 2006 #4 Har også en lilla orginal...hvis fargen er viktig for deg...
A Aleksius Medlem 31 Mai 2006 #5 31 Mai 2006 #5 Vil helst ha den originale. Farge er ikke så viktig for meg. Er kun interresert i å kjøpe en, så jeg går for den som er billigst. Er en av dere interresert i å bytte kontrollen i Splinter Cell: Chaos Theory DS, om ikke, hvor mange kroner? SITAT Ta utgangspunkt i at den er i fin stand, og kom med et bud.[/b] Klikk for å utvide... Er ekspert på å gi skambud. Si en ca pris du
Vil helst ha den originale. Farge er ikke så viktig for meg. Er kun interresert i å kjøpe en, så jeg går for den som er billigst. Er en av dere interresert i å bytte kontrollen i Splinter Cell: Chaos Theory DS, om ikke, hvor mange kroner? SITAT Ta utgangspunkt i at den er i fin stand, og kom med et bud.[/b] Klikk for å utvide... Er ekspert på å gi skambud. Si en ca pris du