kjøper N64 spill og kontroll!

tok fram min kjære N64 igjen men mangler gode spill til den D;
så jeg kjøper N64 spill, samme om de er komplette eller ikke bare så lenge de funker, labelen er på carte og ikke tegnet på elle slik.. gidder ikke å kjøpe dyre komplette spill.
kunne tenkt meg disse til nå:

- Perfect Dark
- Goldeneye
- Tony Hawks Pro Skater 2
- Donkey Kong 64
- Yoshis Story
- Jet Force Gemini - har fått tilbud om et komplett eksemplar til 200kr
- 1080 Snowboarding
- Mario Tennis
- Mario Kart 64
- F-Zero X
- Waverace 64

trenger også en kontroll til N64 med god spake som virker 100%, helst ikke i grå farge siden jeg har i den fargen fra før av. ellers hvis det finnes flere gode titler som jeg ikke har listet opp, og som du har å vil selge så kom med forslag :)

Drauden

SGs kollektive lillebror
Selger et Perfect Dark i dårlig stand for 750 kroner. Interessert?

ja hvis du legger mordi til og så har vi en deal

Goldeneye for hvor mye? Har en brukbar kontroller og Muligens Mario Kart og Wave Race (husker ikke om jeg solgte/bytta de)

er kun cart? i så fall så byr jeg 100 + frakt, 100 for kontrollen og

Haha. Jeg trodde det var Martin som lagde emnet, men siden det er Ally og Ally er pakkis orker jeg ikke å selge noe til deg når jeg ikke trenger penga, jeg var egentlig ute etter å gjøre noen en tjeneste.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ally: Sjekk N64-annonsene på QXL, mange av titlene du er ute etter for mellom 50 og 150 kroner.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Haha. Jeg trodde det var Martin som lagde emnet, men siden det er Ally og Ally er pakkis orker jeg ikke å selge noe til deg når jeg ikke trenger penga, jeg var egentlig ute etter å gjøre noen en tjeneste.
Fy faen så liten tiltro du har til mine formuleringsevner.