Kjøper Partyspill!

Så, jeg er ute etter noen kule partyspill, hovedsaklig til GC og PS2, men også til Xbox/360 - hvis det i det hele tatt finnes noe der.

Liste over spill jeg ønsker meg:

- Mario Power Tennis (GC)
- Mario Smash Football (GC)
- Mario Golf: Toadstool Tour (GC)
- alle Singstarspillene (bortsett fra norske og svenske hits, har mic)

Ellers er det bare å komme med forslag.

Spillene må være PAL, komplette, ikke players choise/platinum og i god stand.

R

roy_nor

Gjest
Hva med Rumble Roses? Ikke noe som en ordentli guttekveld og se på fine damer gå berserk på hverandre? :) (PS2)
Edit: Pal, komplett og ikke Platinum. Gjerne bytte om du har noe du vil bytte bort.

Neh, dessverre.

Er mer ute etter 4-playerspill.

Kan nevne at Monkey Ball 2 (enten delux-utgaven til Xbox eller den vanlige til GC) er av interesse, hvis noen skulle ha det.

Kan nevne at burnout-serien er veldig fin til multiplayer-kvelder. :) chrash i plenium kan være morro. :blink:

D

Doctor Downs

Gjest
Går ut ifra at du har Smash Bros. og minst ett Mario Party spill? Hvis du ikke har sistnevnte anbefaler jeg nummer fire, som du får til en fornuftig pris overalt. Mitt får du ikke.

Captain Nintendo: Hva med 450kr inkl porto?

Jeg synes i hvert fall 200kr pr. spill høres greit ut. Men det er selvfølgelig opp til deg å bestemme hvilken verdi de har, så spørs det bare om jeg liker verdien jeg hører.

Aquila: Har eid Mario Party 4, men syntes det gikk for treigt (mtp. treig computer, shops og så masse annet). Er Mario Party 7 å anbefale mon'tro (har eid 6'ern også)?
Og ja, har selvfølgelig alle andre nevneverdige mariospill til GC, som Smash Bros. og Mario Kart.

na_X: er ikke så keen på bilspill med mindre de støtter 4-player split-screen.

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Freezar @ 10.05.2006, 21.00) 2559
na_X: er ikke så keen på bilspill med mindre de støtter 4-player split-screen.
[/b]
Burnout Revenge støtter 1-6 spillere =) Skal du spille 6 så blir det jo over link men..

Edit: Projektor er tingen! Da blir hver 1\4 av skjermen like stor som en 32'' omtrent ;P

SITAT(Freezar @ 10.05.2006, 23.00) 2559
Captain Nintendo: Hva med 450kr inkl porto?

Jeg synes i hvert fall 200kr pr. spill høres greit ut. Men det er selvfølgelig opp til deg å bestemme hvilken verdi de har, så spørs det bare om jeg liker verdien jeg hører.
[/b]
Spillene er i mint condition da, de kommer fra hjemmet til en samler. Hadde kanskje håpet å fått litt mer siden disse kostet 549,- stykket på Spaceworld når jeg kjøpte dem.

Hvis du sier 600,- inkl. porto så har vi dealio :)

Har klart å skaffe fotball og tennis nå, og NTSC er dessverre ikke av interesse.