kjøper spill til Gamecube

kjøper følgende spill til gamecube:

Resident Evil 4
Mario Kart Double Dash
Mario Power Tennis
Metroid Prime 2: Echoes
Paper Mario: The Thousand-Year Door
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Eternal Darknes

:)

Hvor mye gir du for MKDD? (Med rødt cover <3)

150 ink. frakt

Skal tenke på det..... Frister ikke så mye men..

Resident Evil 4 amerikansk pluss Freeloader hvis du ikke har det. Hvor mye gir du, om det er ønskelig?

ellers takk, men nei vil ikke ha det amerikansk ;)

SITAT(Evehr @ 10.12.06, 14.52) 40875
Har RE4 Europeisk, hvor mye gir du for det?
[/b]
250 ink porto?

ok. tror ikke jeg gidder å gi mer for det siden det koster 299 på elkjøp

Du kan få min inkludert freeloader for 250 inkl. porto. Sånn hvis du ombestemmer deg liksom.

SITAT(StarEye @ 10.12.06, 19.54) 40949
Du kan få min inkludert freeloader for 250 inkl. porto. Sånn hvis du ombestemmer deg liksom.
[/b]
ok hvis ikke jeg for kjøpt det av Evehr ;)

Jeg kjøpte Resident Evil 4 nå nylig på Elkjøp (i Trondheim) til 99 kr..de driver og kvitter seg med spill. Så du kan jo fortelle de det på din elkjøp, så kanskje de selger det til deg for samme pris ;)

nice! takk for du sa ifra :)

D

Deleted member 91

Gjest
Sånn ellers fant jeg flere kopier av Eternal Darkness til 99,- spenn på EB Games - brukt, vel og merke, men worst case scenario er at spillet ikke funker (aldri skjedd meg), og da kan du bare ta det med tilbake igjen. Så, anbefaler deg å ta turen innom. Hvis du ikke har noen EB Games i nærheten kan du til nøds sende meg en PM, så kan jeg sikkert kjøpe det og poste det til deg. :)

jepp vi har EB her i Sandnes, kom ikke på at solgte brukte spill der. Skal innom imorgen før jobb å ta en titt. Hvis ikke så sender jeg deg en PM, Nicho ;)