.kkrieger

#1
.kkrieger

betaversion av et spill på bare 96 kb!!!!
runna demoen, ikke så stort spill da, men det er faktisk ganske kult!!!
bra grafikk er det også! helt gratis!!!!0)
virker kanskje som jeg er en slags fan-boy, og det er jeg ikke, men spillet er gratis, mojjo, gratis, og bra grafikk!
 
#2
Faen..dette bør sees! Dette var jo mega bra med tanke på at et tetris spill kan ta 10 mb som er ca. 100 ganger mere enn hva dette spillet tar :eek:
 
#3
Nå må vi ikke glemme at dette spillet har blitt pakket inn no sinnsykt, når den store loadinga starter på spillet, så pakker den ut spillet til hdd'en, men uansett så har de komprimert spillet til 96 kb, og det er sykt bra :thumbsup:
 
#4
:yawn:
 
#5
han som tok skjermisene burde ha skrudd opp antialiasen sin no sinnsykt.

Utrolig at det bare er på 96 kb. Må testes når jeg kommer hjem fa skolen ^^
 
C

Crizpy

Gjest
#7
imponert til å være 96 kb...
fant en bug etter 3 min spilling. Satt meg fast helt uten grunn på en sånn kant. klarte ikke å dø heller, så møtte quitte
 
#9
Hakket her også. FX5600 her! :blink:
Esktremt dårlig lyd på det, men fungerer fint for å være gratis...
 
#10
Flott av utviklerne å presse spillet ned til 96 kb! Var et artig spill, god grafikk. Kanskje andre utviklere kan lære av dette istedenfor 5 gb innstallasjon
(*host UT2004*).
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Det var jo faktisk ganske tøft. Dessuten er det moro å tenke på at spillet ville blåst både lue og tresko av de mest inbitte grafikkfantastene i 2000-2001. :D

P.S: Det hakket ikke her(har et Sapphire Radeon 9800 Pro-kort). Skryte skryte.
 

Kilik

Lokal moderator
#13
Jepp, jeg blir imponert. Har tidligere testa ut alle de gamle 64 kB-demoene til theproduct og det er ganske utrolig hva de får inn på noen kilobytes. Herregud, et vanlig JPG-bilde tar jo rundt 100 kilobyte. Rallisport Challenge 2 på Xbox tar ca. 7 GB. Det er altså nesten 73.000 ganger større.

Ser ikke dette som så nyttig når det gjelder PC og konsollspillproduksjon. Vi har harddisker på 100-400 GB og konsollene bruker romslige DVD-format. Men hva med mobiltelefoner o.l. som har liten diskplass? Tenk et spill med grafikk på linje med Quake III som bare tar 500 kB som man kan laste ned raskt på mobiltelefonens innebygde minne...