Knappene på Spillegal Classic-temaet

Aslak

Humanoïde, incognito
#23
Nå virker det som knappene mine kommer og går ettersom hvilket delfora jeg er inne i. Og noen ganger virker det som det er helt vilkårlig når de synes og når de er skjult.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#24
Mye av det samme her. Logoen har den rævstygge blåfargen det er snakk om, og Minty Fresh gjør meg småkvalm. FIKS!
 
#25
Det er herlig profesjonelt å legge knappene på en tilfeldig ræva hjemmeside. Få Zico til å ha databasen på maskina si, så er dere i mål. :)
 
#26
Come on folkens! bare bytt til Minty Fresh!
Skinet er som knark! etter litt bruk er du avhengig :nirvana:
 
#27
Det er cjap sin, er det ikke
 
#28
..ikke se på meg - i den tid jeg laget Spillegal Classic skinnet spurte jeg Endre om ikke han ville legge macroene/pipene på SGs server - svaret var nei.
Dermed ligger macroene nå på home.online.no

Om noen med tilgang til adminpanelet kan gå inn på skinnet og sjekke hvilken adresse macroene skal ha så kan jeg fikse det igjen..
 
#29
Opprinnelig skrevet av Ebriosus@20.09.2005, 19.37
Det er herlig profesjonelt å legge knappene på en tilfeldig ræva hjemmeside. Få Zico til å ha databasen på maskina si, så er dere i mål. :)
262863​
Høhø. DU vet at når man skal lese rent tekst så trenger du ikke allverdens med linje? Dessuten har jeg fått 768 kbps opp, så det så.

EDIT: og kjøpt meg webhotell. SÅ DET SÅ!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
SJU HUNDRE OG SEKSTIÅTTE... Dude, PLIIIS får vi hoste hele SG hos deg? Plis a!
 
#31
Send meg bildene, så skal jeg legge dem på en ordentlig server der de holder seg :)
 
#32
Høres fint ut :)
Hvor sender jeg?
 
#37
Nei, det funker ikke.

Ikke helt.
 
#38
De kommer etterhvert, det er bare det at det er ørten forskjellige bilder jeg må bytte URL på. Det er en drittjobb og den tar tid så jeg tar litt og litt. Nå er hvertfall en del av bildene i orden.

Edit: Sånn, ferdig. For en drittjobb. :(
 
#39
Banneren er fortsatt litt ghey. :svette:
 
#40
Greit, jeg trodde den skulle være sånn :flau:
Cjap, hva er galt med logoen? Og hva må jeg gjøre for å fikse det?