Det er kommet eit nytt spel som heiter "Knights of the Temple" til PC!
Dette ser svært lovende ut!
Spelet handler om...
Ein tempelridder og hans navn er Paul de Raque!
Denna tempelridderen skulle egentlig bare ekskortere den skjønne Adelle heim, men når han kjem dit han hadde avtalt å møte ho, oppdager han noe forferdelig: Jenta er borte!
Alt detta begynner i eit sør-europeisk kloster.
Det blir temmelig fort klart at den lokale biskopen står bak.
Det er han som har bortført dama, som forøvrig har overnaturlege evner, for å utføre ein djevelsk plan har har lagt.
Det er bare ved hjelp av Adelles magiske krefter at han kan åpne alle helvetes porter og sleppe laus dei infernalske skarer på menneskeheten - og det er her du kjem inn i historia. Du er den som skal forhindre at biskopen får utført dei onde planane hans.
Meir vil eg ikkje si. Om du vil vite meir, så kjøp spelet!
Eg kan leggje ut noen bilder/linker seinere om noen ynskjer det.
Trur detta spelet vil passe for dei som likte Ringenes Herre: Atter ein Konge, Gladiator eller Conan.
Med andre ord: Er du ein beat 'em up fan så er dette absolutt noe for deg! :tommelopp:
Dette ser svært lovende ut!

Spelet handler om...
Ein tempelridder og hans navn er Paul de Raque!
Denna tempelridderen skulle egentlig bare ekskortere den skjønne Adelle heim, men når han kjem dit han hadde avtalt å møte ho, oppdager han noe forferdelig: Jenta er borte!
Alt detta begynner i eit sør-europeisk kloster.
Det blir temmelig fort klart at den lokale biskopen står bak.
Det er han som har bortført dama, som forøvrig har overnaturlege evner, for å utføre ein djevelsk plan har har lagt.
Det er bare ved hjelp av Adelles magiske krefter at han kan åpne alle helvetes porter og sleppe laus dei infernalske skarer på menneskeheten - og det er her du kjem inn i historia. Du er den som skal forhindre at biskopen får utført dei onde planane hans.
Meir vil eg ikkje si. Om du vil vite meir, så kjøp spelet!

Eg kan leggje ut noen bilder/linker seinere om noen ynskjer det.
Trur detta spelet vil passe for dei som likte Ringenes Herre: Atter ein Konge, Gladiator eller Conan.
Med andre ord: Er du ein beat 'em up fan så er dette absolutt noe for deg! :tommelopp: