Kom og spill Bike Race med meg a

Jante

privileged CIS shitlord
#1


Siden jeg er lei av ordpusling og virtuell trivial pursuit er det på tide med litt Bike Race. Ja, dette er som Trials / Elastomania / whatever til smartfån og man låser opp baner og kjører mot folk. Hook det opp med Facebook og knus meg i mopedfising. Er gratis så lenge man ikke vil bruke masse smurfebær på ekstra fancy sykler.



Android
iDings
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Ja hva heter du da?


Edit: er det bare live multiplayer?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#3
Hook det opp med Facebook og knus meg i mopedfising.
:eng:

Det er ghostkjøring. Altså spiller man inn en runde og sender den avgårde. Venter til motstander gjør det samme. Gjenta ad infinitum.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Fjortisfarsotten gjør sitt inntog på Spillegal også, gitt. I storefri er det ikke mulig å gå tre meter uten å se en eller annen tenåring som lener seg fra side til side med en mobildings i henda og konsentrert mine.

Så jeg måtte jo så klart teste jeg også, likte det dårlig ass. MotoHeroz er jo også ute på iDings iallfall, verdt å sjekke ut?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Kroke opp med Facebook? Ikke faen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Det kak sa, jeg kroker ikke opp facebook mot noe.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Det Fetthest sa også, dette var noe dritt. Skaff deg 360 og Trials Evo istedet, Jantefar.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#8
Trials hd og evo kommer i en og samme pakke på pc snart, jante. Bare vær tålmodig.
 
#10
Tror jeg har den spillen her nå, skal ordne etterpå.
 
#12
Som med alle andre mobilspill har jeg gått lei etter tre dager. Var gøy mens det varte da!!
 
#14
Åååååååååååh nesten så jeg gikk fem på der ass, kos deg med drittspillene.