Kortere regler på søkeord

#1
Jeg regner med at det ikke er bare meg som har irritert seg over at det ikke er mulig å søke på PSP eller liknende. Dette fordi ordet er for "kort".

Hadde det vært mulig å få satt denne regelen til "tre eller mer"?

Irriterende å måtte lete og lete og lete seg manuelt frem, eller evt bruke google i forumet. (slik som dette her)
 
#2
Enig. Burde ikke vært grenser for hva man skulle søke på. At det ikke går ann å søke på "PSP" er jo helt teit. ><
 
#4
Helt enig, er ofte jeg irritert meg over det samme. PSP har jeg aldri søkt på, men det er mange emner jeg har lett etter hvor jeg kun husker ett ord og ordet er på under fire bokstaver.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Det er vel for at serveren ikke skal gå ned i knestående bare tre skrotinger søker på "e" samtidig. Men jo, jeg skjønner poenget.
 

Sancti

Terrorkatt
#6
Jeg er ikke sikker på om dette er noe som går an å endre på, kunne i hvert fall ikke finne noe, men jeg skal spørre Endre for sikkerthets skyld.
 
#7
Men men.. som dere ser i innlegget mitt, så går det ihvertfall an å søke "på en måte" via google. Er bare å spesifisere med 'site'. Eneste haken, er at søket ikke er like oppdatert som det som søker her.
 
#8
Det er kun et sted slike emner kan ligge og det er hånholdt. og det skal ikke mye til for å finne et. ikke svett så med den lille prinsippsaken din da, ChrZZ
 
#9
Vel... også under Kjøp og Salg.

Men hvis man tenker slik som deg, så kan man jo i "teorien" bare avskaffe systemet med søkemotor her? :p

Det at en søkemotor hindrer at man søker på ord på tre bokstaver, mener jeg er litt for teit. Én eller to bokstaver kan jeg mer skjønne, men tre bokstaver er et ord (mener nå jeg da).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Toget har seilt, kompis. La det ligge.
 
#11
Hehe. Jeg måtte bare gi en reply til det forrige innlegget :p
 
#12
Ja, jeg personlig ser ikke poenet med hele søke-funksjonen. Hvis noen vil finne noe vet du hvor de finner det takketvære seksjon-inndelingen.
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Men hvis man leter etter et spesielt innlegg der det står informasjon om en spesiell ting, og emnet kanskje har 100 sider, så er det greit nok å slippe å lese gjennom alle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Ctrl+F for win!
 
#15
men da finner du bare ord fra siden du er på, ikke i hele forumet.
søk funksjonen i forumet er nyttig å ha den å.
 
#16
Jaja. i emner og sånn men mange mange sider, klart. da kan det komme in handy, men sånn ellers, tenker jeg på. Og hvis det er noe han virkelig brenner for, så har han nok fulgt med gjennom hele emnets historie. :S
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Så var det også dette med at man kan søke på FLERE ORD. Steike, om ett eneste ord er alt du husker fra et emne, da var det ikke så sabla viktig likevel.
 
#19
Takker og bukker så meget, Endre!