Kotor II hjelp........

Jeg har fått alle tingene mine tilbake og har drept exchange gjengen og har hjulpet en eller annen fyr til liutenant Greed eller hva han heter, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har lest på en guide at jeg skal gå til Docken men der slipper de meg ikke inn. Hva skal jeg gjøre???

Svar raskt er dere snille, jeg sitter å stresser. :(

OMG!!111

Hvis du virkelig ikke finner ut av dette selv - som du såvidt gjør i noen av alle spillene dine - så søk etter en guide. Alt står der. Ikke spør etter mer hjelp. Søk etter guider. Jeg kunne ha funnet en til deg, men etter å ha lest kommentaren din "jeg sitter å stresser", så gidder jeg ikke. Fordi jeg vet hvordan du er i virkeligheten (klassekompis). Du legger det fort på hylla etter noen dager med "stressing og svetting", før du kjøper et nytt spill. På hylla med den stor bunken med ufullførte spill.

Skal se om jeg finner en guide til deg etterpå, men da bør du ikke mase mer. Les gjennom den. Det er ikke ofte du finner en guide til nettopp det stedet du er i (les: aldri). Er du på en planet, kanskje? Si at på denne guiden så står det navnet på 5 planet - tar eksempler nå. Da måtte du ha lest gjennom den laaaaange teksten som står etter at du har trykket på planeten du sitter fast i. Vanskelig? Nei, ikke så veldig. Men for noen er det det. Og hvis du sliter så mye at du tar i bruk en guide for å komme deg gjennom, så er dette kanskje ikke spillet for deg. Jeg skal innrømme at jeg selv har brukt guider til spill, men den følelsen jeg sitter igjen med etterpå, når jeg har runnet spillet ved hjelp av en guide, den er.. tom og trist. Trist for at jeg sløste bort 5-600 spenn på et spill jeg ikke fullførte selv.