Kritikktrådene stenges.

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ja, alle tråder hvor dere ber om kritikk og kanskje får det er nå stengt ser det ut til. Spesielt merkelig er tråden SKIIIIIN! hvor Shadar nesten BER meg om å svare på det lange innlegget hans. Ettersom det er umulig for meg blir han stående med det siste innlegget og siste punchline og ser dermed ut som vinneren av debatten.

Medlemstitler likeså. Er dere redd for litt negativ kritikk?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Det er vel mer nærliggende å tro at man etterhvert blir lei av en kranglefant som deg, gitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Mennesker med synsevnen intakt ser at Medlemstittel-emnet stengtes fordi saken var utdebattert og at Innleggsopprydning sporet grundig av og ble stengt pga. fjas og møl. Hva dette sier om deg er jeg sikker på en smart kar som deg klarer å dedusere seg frem til selv. :)
 
#6
Jeg synes det var riktig å stenge emnene med bakgrunn i at diskusjonen kom langt utenfor de satte rammer i begge tilfeller.
 
#7
Vittig, Impy.
 
#8
Opprinnelig skrevet av plan_9@01.05.2005, 17.02
Ettersom det er umulig for meg blir han stående med det siste innlegget og siste punchline og ser dermed ut som vinneren av debatten.
214376​
Hehe, det er faktisk helt sant.

Yetipants: Du er bare såååå morsom. >_<
 
#9
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@01.05.2005, 17.20
Vittig, Impy.
214431​
Alltid, Koze.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Opprinnelig skrevet av plan_9@01.05.2005, 17.54
Vittig.
214414​
Jeg vet. I motsetning til deg, din surpomp. :kos:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Som jeg skrev. Tydeligvis er Skoen hakket hvassere enn Plan_9gger og Zkrothius. Avslutningsvis vil jeg si at jeg har merket meg at dere to kun kryper ut av treverket når dere ser en sjanse til å pirke på noe ledelsen her har gjort feil/for dårlig/i det hele tatt, og derfor er dere et par nisser som ikke har en eneste gullstjerne i min bok. Skrotinger, er dere.
Og bare for å irritere og gi dere mer vann på mølla: STENGT. :D

PS: I underholdningens interesse velger jeg å gjenåpne emnet Planern ble så opprørt over.
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Vil bare føye til at "SKIIIIN"-tråden ikke var ment å stenges, så det må bare beklages. Det ble gjort av noen som så vidt jeg vet ikke har noe som helst å gjøre med moderering av denne delen av forumet, og det vil bli rettet opp i nå.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.